Peugeot 208 GT Line - nie ma nic za darmo
Jakie zmiany przyniosła druga generacja Peugeota 208? Samochód podrożał, a co oferuje w zamian?
Samochody miejskie to segment, który producentom, wbrew pozorom, przysparza bardzo dużo problemów. Stworzenie małego auta, które będzie nie tylko praktyczne, ekonomiczne, ale również będzie ciekawie wyglądało, miało sporo technologii i było atrakcyjne cenowo, to nie lada wyzwanie. Ograniczenia są ogromne, a fakt, że wraz z rozwojem technologii, z roku na rok, stajemy się coraz bardziej wymagający i wybredni powoduje, że dla producentów samochodów zaspokojenie naszych potrzeb jest coraz trudniejsze. Taki rozwój sytuacji doprowadził, do tego, że w samochodach segmentu B już nikogo nie dziwi dostępny, line assist, system monitorujący martwe pole czy nawet wirtualne zegary.
Czy taki rozwój rynku motoryzacyjnego mógł nie mieć wpływu na zakup samochodu? Jaką odpowiedź na ciągle rosnące ceny samochódów dają producenci aut miejskich i co oferują w zamian?
Zapraszamy na test najmniejszego modelu jednej z marek koncernu PSA w najbogatszej i najmocniejszej wersji dla silników spalinowych – Peugeota 208 GT Line 1.2 PureTech 130 KM.