Lexus LS 500h 3.5 V6 Hybrid 359 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl
Świat luksusowych limuzyn dla wielu osób mógłby kończyć się na niemieckich samochodach. Mercedes Klasa S, BMW Seria 7 czy Audi A8 to sprawdzone modele. Jest jednak grupa klientów, którym hegemonia niemieckich producentów przestała odpowiadać. Nie chcą ginąć w tłumie, chcą się wyróżnić. I tu właśnie pojawia się nowy Lexus LS.
Poprzednia generacja, produkowana przez dekadę, była już trochę "technicznym dinozaurem" w porównaniu do konkurencji. Na szczęście w zeszłym roku to się zmieniło - Japończycy zaprezentowali czwartą generację swojego luksusowego sedana. Czy teraz, z powodu Lexusa LS, prezesi zaczną odchodzić od niemieckich modeli?
Lexus LS jest wyjątkowy pod każdym względem. Niewątpliwie wyróżnia się z tłumu. Wiecie, ile trwało samo zaprojektowanie, a później wykonanie pierwszej formy grilla? Odpowiedź znajdziecie w filmie.
Co ciekawe, Japończycy odeszli od klasycznej linii sedana. Obecnie nadwozie LS-a przypomina coupe.
A co, gdy wejdziemy do środka? Okazuje się, że wnętrze wygląda zupełnie inaczej niż w jakimkolwiek innym samochodzie luksusowym. A jakie udogodnienia dla prezesa oferuje nowy Lexus? Czy wnętrze jest ergonomiczne dla kierowcy i pasażerów? Na czym polega wyjątkowe podejście Japończyków do multimediów? I jak działa system omijania przeszkód, w który wyposażono LS-a.
Zapraszamy na film, a po nim na www.wygrajzmobil.pl, gdzie możesz wygrać hybrydowego Lexusa w konkursie Mobil 1.