Dacia Duster - twardy zawodnik. Nie, nie chodzi o plastiki
Dacia Duster to jeden z najpopularniejszych samochodów typu SUV w Polsce. Postanowiliśmy sprawdzić, jak sobie radzi na "dziurawych" drogach, ale i poza nimi. Wiemy już, dlaczego Duster jest tak często kupowany. Zobaczcie sami.
Okazuje się, że Dacia Duster doskonale radzi sobie w lekkim terenie i na nierównych drogach. Prowadzi się tak, jakby nic nie było w stanie jej zatrzymać. To auto wręcz idealne do jazdy na skróty! Dojedziemy nim do celu, nie zakopując się bardziej grząskim terenie.
A czy może być "uciążliwe" w mieście? Niektórzy nie traktują tego modelu poważnie. Wiele osób niesłusznie ocenia Dustera przez jakość plastików. Tymczasem nie o miękkie plastiki w Dacii Duster chodzi. To auto w terenie udowadnia swoją jakość. I - biorąc pod uwagę cenę około 80 tys. zł - nie ma sobie równych.
Dacia Duster oferowana jest z napędem na cztery koła i z napędem na przód. Czy jeśli nie pracujemy jako leśniczy, albo nie mieszkamy w miejscu, gdzie dojazd jest utrudniony, to potrzebny jest nam napęd 4x4 w tym samochodzie? Powiemy w filmie.
Testujemy Dacię Duster z topowym silnikiem Diesla 1.5 dCI o mocy 115 koni mechanicznych. Jak sprawuje się ten silnik? Jak działa skrzynia biegów? I jak oceniamy zawieszenie?
Zapraszamy na test Dacii Duster.