Audi RS e-tron GT: robimy test i wyścig z Tomkiem Kucharem w RS 6 Avant!
RS e-tron GT to jedna głośniejszych premier Audi w tym roku. Jego wyróżniającym elementem jest elektryczny napęd. Nowe czterodrzwiowe coupe z Neckarsulm ma jednak też wiele argumentów za tym, by przypodobać się fanom motoryzacji w tradycyjnym wydaniu. Niesamowicie wygląda, ma świetnie wykonane wnętrze, a same silniki elektryczne dysponują mocą nawet 646 KM, która przenosi e-trona GT wprost do ligi rasowych supersamochodów.
Czy to wystarczy, by pierwszego elektrycznego RS-a można było uznać za tak dobry samochód, na jaki wskazywałaby jego cena bliska 600 tys. zł? Czy rzeczywiście zasługuje na swój znaczek RS? Dziś przekona się o tym Mateusz Żuchowski, który zabrał obydwie wersje e-trona GT na drogi publiczne, tor i na wyścig równoległy z najbardziej znanym ze sportowych Audi, czyli RS 6 Avant. Za jego kierownicą usiadła z kolei żywa legenda rajdów i rallycrossu, Tomasz Kuchar.