Alfa Romeo Giulia Competizione – lifting jej nie zepsuł
Według opinii właścicieli Giulii zamieszczonych na AutoCentrum, okrągłe 100% kupiłoby ten samochód ponownie. Pracując nad faceliftingiem, projektanci musieli więc czuć sporą presję – bo jak poprawić coś, co jest dobre?
Nowa Giulia ma więc odświeżone reflektory i komputery we wnętrzu, ale sporo zmieniło się też w zakresie oferty silnikowej. To nowa filozofia Alfy, która ma sprawić, że klientom będzie łatwiej skonfigurować samochody. Główne poziomy wyposażenia to Super i Ti, do tego dochodzą jeszcze wersje pośrednie, jak Sprint i Veloce.
Testowaliśmy jednak wersję specjalną, Competizione. Choć również napędza ją 280-konny silnik, który zapewnia sprint do setki w 5,2 s, charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkowym lakierem i konfiguracją.
W filmie przyglądam się zmianom, jakie wprowadził facelifting i przypominam, za co kierowcy tak bardzo kochają Giulię.