Across vs Outlander - 5 zadań dla dużych hybryd plug-in
Nowe normy emisji spalin mocno namieszały na rynku i doprowadziły do powstania wielu nowych hybryd typu plug-in, a więc takich, które przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów zachowują się jak auto elektryczne. Plug-ina można zrobić na dwa sposoby: albo wziąć któryś ze swoich modeli i z mozołem upakować w nim te wszystkie dodatkowe elektryczne silniki i akumulatory, albo wziąć gotowego plug-ina innej marki i nakleić na niego swój znaczek. Dziś postanowiliśmy porównać już dość leciwego, ale nadal bardzo chętnie kupowanego Mitsubishi Outlandera z nowym, choć wcale nie nieznanym Suzuki Acrossem. To dwie różne szkoły tworzenia SUVów typu plug-in. Który z nich okaże się lepszy? Przygotowaliśmy dla nich 5 zadań, które miały wyłonić zwycięzcę. Zapraszamy na test.