Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW 2004-2005

Lata produkcji: 2004 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Produkowany od 2004 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 84 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~sikl0
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Dobre hamulce, zawieszenie trochę zbyt miękkie jak na sportową sylwetkę 3d, silnik daje radę już od około 2.5-3k, oczywiście LPG lekko obniża moc, ale nie bardzo mi to przeszkadza. Jedyną bolączką jest prawdziwa, włoska choinka na desce rozdzielczej, a przede wszystkim słynny airbag failure, którego nie da się u mnie pozbyć na dłużej niż 5kkm. Dodatkowo ECU trzeba przenieść w inne miejsce niż jest fabrycznie. Ciekawe natomiast jest również przepalanie się żarówek, czasem miałem tak, że po wymianie jednej żarówki i włączeniu silnika przepalała się od razu kolejna. Mimo wszystko bardzo wygodny i dobry samochód :)
4,6
~inzynier
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Bardzo udany model fiata, oczywiscie nie jest to auto bez wad, bo takich po prostu nie ma ale jestem z zakupu bardzo zadowolony. Wbrew powszechnej opinii (oprocz pompki sprzegla za 150zl) nie popsulo sie do tej pory kompletnie nic. Autko ma bardzo ladny wyglad (wersja trzy-drzwiowa), w srodku calkiem sporo miejsca, jest dobrze wyciszone, malo pali, tanie czesci zamienne, fajnie sie prowadzi... to co mnie denerwuje to... wymiana zarówek... tragedia... jest tez dosyc nisko zawieszone wiec trzeba uwazac na krawezniki, bieg wsteczny ktory trzeba bardzo precyzyjnie wrzucac... pewnie cos by sie jeszcze znalazlo ale... ja jestem z niego bardzo zadowolony i jezeli juz mnie czyms zaskakuje to tylko pozytywnie:)))
4,6
~AnitaW88
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Bardzo piękne , niezawodne , szybkie autko. Ma 6 biegów ,więc na autostradach frunie .Chciałam kupić hyundaia matrixa , lecz wzięłam stilo i nie żałuje.Bardzo fajne zawieszenie , sliczne wnętrze(nie jakies tandetne) . Ekonomiczny i dynamiczny .Czego wiecej chciec - niektorzy obok ktorych przejezdzam nawet nie wiedzą jaki mam komfort (wszystko regulowane ).W zimę przeszkadza nieco nizsze zawieszenie z przodu , lecz jak się przyjzałam innym autom to u nich wcale to lepiej nie wyglada , po prostu trzeba uwarzac gdzie sie parkuje.Lubie wracać do autka , jest takie magicznie przyciągające . Trochę mi sie nie podoba mechanizm zabezpieczający skrzynie biegow - czyli drążek najpierw do góry i np:w lewo,dół itd.Ale juz się do tego przyzwycziłam.Polecam to auto przedewszystkim tym , którzy nie mają zasłoniętych oczu niemieckimi markami.Uff.Przebieg 101K KM , 95KM , 5letni kupiony z Polskiego salonu, odkupiony również.
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW 2004-2005
7,0
l/100 km
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,6
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Hmmm mam LPG więc jeżdżę prawie za darmo :). Spalania benzyny nigdy nie przetestowałem. LPG: 1) moja trasa do pracy: 50Km - średnia prędkość 50Km/h(3/4 trasa reszta miasto), spalanie 8L. 2) miasto: rzadko stoję w korkach. Przy średnim natężeniu ruchu ok 9-10L 2) autostrada prędkości wahające się od 140 - 160 KM/h ok 11 - 12L 3) mogą istnieć warunki do zejścia poniżej 6L, ale to na trasie prędkościami 80 - 90 Km/h na dobrej nawierzchni :-) Jeszcze większych kłopotów nie było. Wymiana oleju(SELENA) i wszystkich filtrów 300zł. Przeglądy w normie.
6,7
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Tu też będzie pozytywnie. W mieście moje maksimum to 8 litrów (przy trzygodzinnym staniu w korku). W trasie potrafi spalić poniżej 6 (nie przekraczając 120 km/h). Jeśli chodzi o mieszany tryb - u mnie średnio 6.5 litra na setkę.
6,3
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Bardzo mile zaskoczenie, w trasie srednio spala mi 6l/100km przy predkosciach 110-130km/h.... po miescie przy duzym ruchu ok 7litrow... rekordy niskiego spalania stilo bije na trasie przy predkosciach do 90km/h wtedy spala troche ok 5litrow no ale co to za jazda;)

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 47
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Problem rozwiązany
2 komentarze
Fiat Stilo Hatchback