Paleta silników jest całkiem szeroka. Jeśli chodzi o jednostki benzynowe, to najrozsądniejszym wyborem będzie 1.4l 95KM. Jest dynamiczny, choć trzeba trzymać go w wyższych partiach obrotów, a wtedy sporo pali. Jeśli zadowolicie się czymś wolniejszym, to pomyślcie nad 1.4l 77KM, ale przed zakupem warto zamówić jazdę próbną, żeby utwierdzić się w tym, że będzie dla was wystarczający. Najsłabszy 1.2 65KM najlepiej ominąć, chyba, że nie będziecie opuszczać miasta. Dla ludzi dynamicznych Fiat przygotował coś specjalnego. Do motoru 1.4l wrzucił turbosprężarkę i wycisnął 120 i 155KM. Obie wersje wciskają w fotel, ale są drogie. Diesle Fiata wbrew pozorom zbierają pozytywne oceny i nie ma się ich co obawiać. Podstawowy Multijet ma zaledwie 1.3l pojemności, 75KM i sporą turbodziurę. Nie jest zbyt dynamiczny i męczy się w tym samochodzie, dlatego lepiej wziąć mocniejszą wersję 90-konną, która nie dość, że jest lepsza, to jeszcze potrafi mniej spalić, ale pokazuje, co potrafi dopiero powyżej 2000obr/min. Na szczycie 1.9 Multijet o mocach 120 i 130KM. Jeśli was na niego stać, to warto.