Producent zadbał o to, by pasażerowie nie zwrócili obiadu podczas jazdy i wyposażył Multiplę w poprawne, momentami może nawet nudne jednostki. Wsadzenie 85-konnego diesla 1.3l do 6-osobowego auta wydaje się śmieszne, ale jeśli nie zamierzacie na trasie nikogo wyprzedzać, to pomysł może się wam spodobać. Tym bardziej, że ten motor jest bardzo oszczędny, ale żeby zechciał jechać dynamiczniej, to trzeba wejść na wyższe obroty, a wtedy spalanie wzrasta. Tak czy owak – on tylko napędza wóz i tyle. Coś mocniejszego? Znany 1.9 JTD o trzech wariantach mocy: 105KM dla rozsądnych, 110KM też dla rozsądnych, a 120KM – dla tych, którzy czasem spieszą się do pracy. Co do wersji benzynowych – są dwa silniki. 1.4l 77KM to odzwierciedlenie diesla 1.3JTD z tym, że nie jest oszczędny. Ciekawszy temat to motor 1.6l. Osiąga 105KM i wystarczy do normalniej jazdy. Jego zużycie paliwa jest takie sobie, ale można też dostać nieco słabszą wersję z instalacją na gaz ziemny CNG. Ta już zdecydowanie bardziej służy środowisku i portfelowi kierowcy.