Szukaj

Informacje o Fiat Fiorino IV Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW od 2008

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Dostawcze
Mały samochód dostawczy należący do klasy kombivanów (segment K) produkowany od 1977 roku. Najstarszy z dostawczych aut w ofercie Fiata, również najmniejszy z nich. Początkowo Fiorino bazował na modelach 127, a potem Uno. Od trzeciej generacji jest niezależną konstrukcją. Jest ona wspólnym dziełem koncernu PSA, do którego należą Citroen i Peugeot oraz Fiata. Efektem tej współpracy są trzy bliźniacze modele: Fiorino, Peugeot Bipper oraz Citroen Nemo. W 2009 Fiorino został wyróżniony tytułem Van of the Year. Dostępny również w osobowej wersji Qubo.
czytaj więcej
Powagosław
Ta przyjaźń włosko-francuska nie jest może tak widowiska, jak ta z mistrzostw świata, kiedy Zinedine Zidane potraktował głową Marco Materazziego. Ale jest chyba bardziej owocna. Fiorino to jeden z tych samochodów, na widok których mówisz: „Kto by pomyślał?” ~Powagosław
Luzacjusz
est jak mały szczeniaczek. Słodziutki jak na dostawczaka. Ale ze szczeniaczkami bywa tak, że najpierw wszyscy mówią: „O, jaki słodziutki!” A potem gdy rośnie okazuje się, że to wcale nie ratlerek tylko rottweiler i wcale nie merda wesoło ogonem, tylko pokazuje zęby. Tego życzę Fiorino. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(53%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Soeft
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Kto pisze te opinie? Nic się nie zgadza. Korozja? Zamarzające cięgna? Rudy omija to auto sam nie wiem czemu. Powinien je zjadać, a zardzewiały tylko ranty na felgach i to po 5 latach. Mechanicznie, po prostu jeździ. Jedynie jak zatankowałem lewe paliwo to poleciały wtryski jeszcze tego samego dnia. Dwa nowe i dwa regenerowane kosztowały mnie 1500 PLN. Mam 180cm i spokojnie się w nim mieszczę. Nawet raz czy dwa jechaliśmy w 3 osoby. Z wad to niestety jazda na trasie. Jest cicho ale też wolno. Ma 3tys. obrotów przu 130 km/godz. Jak depniesz to poleci nawet 160 ale powyżej 130 to już wyraźnie mu nie pasuje. Robi się głośno i czuć, że to już za mało mocy. Szkoda, że nie ma więcej km i brakuje 6 biegu. To nie jest król autostrad.
3,4
~fiacik
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Auto przeciętne. W środku mało miejsca, paka mała nie mieszczą się długie przedmioty. Mam 170 cm wzrostu i jako kierowca miałem mało miejsca. Na trasę samochód niewygodny, do miasta dobry do parkowania. W wersji VAN brak lusterka wstecznego poprzez ścianę grodziową. Dużym problemem jest brak zamykanych schowków. Jeździłem tym autem 2 lata i zrobiłem 80000 km.
3,3
~Łukasz/handlowiec
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Auto nie jest złe ale doskonałe wcale. Zrobiłem Fiorino ok. 200 tyś w 2,5roku. 1.5roku jeździłem 1,4 benzyna gaz, rok 1.3 ON. Zdecydowanie lepiej jeździ się ropniakiem. W beznynie z gazem przy 80000 wypaliły się zawory.
Średnie spalanie dla Fiat Fiorino IV Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW od 2008
5,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Na 25km trasie w jednostajnym korku 80km/h - 3,9l/100km. Przy pełnym wdepnięciu w podłogę cały czas z południa Niemiec na północ, prędkość w zakresie 150-170km/h (z GPS) od pełnego baku do zapalenia kontrolki - 550km wynik 6,7 l/100km. Na trasie 5000km, z północy Polski, przez Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Włochy, Francję i z powrotem. W trybie 4500 km autostrady, 500 km cięzki ruch miejski z korkami wynik 5,6 l/100km i to jest prawdzie średnie spalanie tego samochodu. W Polsce 50%miasto/50% trasa również w okolicach 5,5l/100km
6,6
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
Muli, jak trzeba w mieście wdepnąć to pali powyżej 8L. wypracowana technika by auto paliło 5-5,5L jest możliwa ale jazda to katorga. zanim turbina nie ruszy od 2,2 tys obrotów to jakbym tirem ruszał. Jeżdzę na firmowym, sam bym w życiu tego nie kupił. Seat Arosa SDI 1,7 60KM wygra każdy wyścig z tym turbinowym zamulaczem
5,2
Fiat Fiorino IV
Cargo 1.3 Multijet 16v 75KM 55kW
cześć mam na zegaze 155000tys/km zeby te auto spalalo 4.5l/100 to trzeba fachowca a nie przechwalek oczywiscie ze sie da ale kto to wytrzyma toka marudna jazde mi pali 5.6l/100 i za bardzo sie nie wysilam z oszczedzaniem normalna jazda polecam takie auto ps.ludzie litosci nie chwalcie sie spalaniem bo jak czttam takie bzdety ze z przyczepa ipali 4.5lna100 to kabaret. pozdrawiam
Fiat Fiorino IV Cargo