Szukaj

Informacje o Fiat Doblo III Cargo 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW 2010-2016

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Dostawcze

Najsłabsze motory są naprawdę ospałe. Benzynowy silnik 1.4 95KM nie jest ani elastyczny, ani zrywny. Diesla 1.3 ratuje wyższy moment obrotowy i znikome spalanie. To dobre propozycje dla wersji użytkowej, bo w niej osiągi nie są istotne. W przypadku nadwozia osobowego warto sięgnąć po mocniejsze propozycje. Diesel 1.6 105KM chętniej współpracuje z kierowcą, ale najciekawsze i tak są dwa silniki – wysokoprężny 2.0 135KM i benzynowy 1.4 T-Jet 120KM, który może być też zasilany gazem CNG. Oba są elastyczne i dość dynamiczne.

czytaj więcej
Powagosław
Bardzo zgrabny, bardzo proporcjonalny, po prostu ładny. Trudno uwierzyć, jak bardzo zmienił się ten samochód. Doblo pokazuje, że bycie kombivanem to żadna wymówka – kombivan ten może być atrakcyjnym atutem. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał klasyk, doblo jest po to, by zło nim zwyciężać. Nie jest Doblo jeszcze dobrem samym w sobie, nie wiem, czy kiedykolwiek będzie (hej, to przecież dostawczak), ale są auta w tej klasie powabne niczym jesienna plucha w Łomży. W tej kategorii Doblo zwycięża. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 135 KM (99 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 90,5 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Fiat Doblo III Cargo 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW 2010-2016
6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,1
Fiat Doblo III
Cargo 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
Kupiłem nowego. Na początku spalanie przy ekonomicznej jeździe wynosiło średnio 6,7l, tak jak wyczytałem od innych użytkowników. Po 3 latach użytkowania sportową jazdą go odmuliłem i zaczął palić około 6 i być dużo zrywniejszy. Teraz znów się chyba zamula. To jest wersja maxi. Jak na tak duże auto to spalanie moim zdaniem na bardzo przyjaznym poziomie. Jako ciekawostkę dodam, że przy dużych prędkościach spalanie znacznie wzrasta. Auto jest wysokie i nie nadaje się do ścigania na autostradzie. Mocny silnik daje dużo przyjemności z jazdy. Słabszy na autostradach spisywałby się dużo gorzej.
6,0
Fiat Doblo III
Cargo 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
silnik 2.0 135KM po tuningu na 170KM, spalanie 60% trasa 40% miasto przy normalnym użytkowaniu ale i bez dziadowania auto spala średnio 5,8 litra na 100km, maksymalne spalanie jakie osiągnąłem to 6,8 litra było to przy długiej jeździe z przyczepą i łącznym ładunkiem 1,1 tony. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego silnika i nie wiem jakim sposobem ktos spalił tym autem 12 litrów!! Po tuningu silnik jest badziej żywy i elastyczny, bardzo dobrze przysipiesza już od 1500 obr/min. Auto przed tuningiem paliło wiecej tak do 0.5 listy więcej. Długich tras po autostradach nie miałem więc w tej kwestii sie nie wypowiadam. To na prawde udany silnik jest mocny i oszczędny. Jeździłem też doblo z silnikiem 1,6 105koni i powiem że w stosunku do silnika 2.0 to jest przepaść.
7,3
Fiat Doblo III
Cargo 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
Silnik bardzo dynamiczny i ma apetyt na paliwo. Przy bardzo spokojnej jeździe można zejść do 5.5 litra (około 70 km/h), ale nie oszukujmy się jak ktoś jeździ jako przedstawiciel bez towaru tym autem to powyżej 8L przy dynamicznej jeździe i prędkościach przelotowych 140-150 można osiągnąć z łatwością. Nie wierzę, że ludzie uzyskują tym autem spalanie rzędu poniżej 6 litrów, chyba tylko na komputerze. Dane które podałem są od tankowania do tankowania, a nie odczyty z komputera.
Fiat Doblo III Cargo