Szukaj

Informacje o Fiat Cinquecento

Lata produkcji: 1991 – 1998
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu A produkowany w latach 1991-1998, najpierw na licencji Fiata w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Tychach, a po przejęciu FSM przez włoski koncern – przez firmę Fiat Auto Poland. Cinquecento to następca wysłużonego Fiata 126p. Swoją nazwę zawdzięcza słynnemu modelowi 500 (cinquecento to również pięćset, ale wyrażone słownie) z lat 1957-1975. Podobnie jak on, Cinquecento stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 1998 roku zastąpił go model Seicento.
czytaj więcej

Fiat Cinquecento – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Fiat Cinquecento

Liczba ocen: 1 451
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(55%)

Zalety

+ Widoczność + Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~eosrulez
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Za całokształt zasłuzone cztery gwiazdki, chociaż od razu uprzedzam, że w przypadku tego wozu - kryteria powinny być nieco odmienne niż względem reszty samochodów. Mianowicie - omawiane Cinquecento to EWENTUALNY wybór na pierwsze wozidło, albo na ktoreś z rzędu, ale najlepiej stricte do czystego "toczenia się", choć na upartego można tym i nawet nad morze podjechać, zależy jak leży. Przechodząc do sedna oceny całokształtu - auto w rodzinie od około 2 lat, kupione od drugiego właściciela, który kupił je przejściowo od pierwszego właściciela (starszego dziadka, nawet papiery z salonu miał stare i książkę serwisową), przebieg dopiero od niedawna 6cio, a nie 5cio cyfrowy, auto zadbane, zakonserwowane bez gramy rdzy. Pod maską 700tka na mitycznym Aisanie. Co najzabawniejsze - ani ja ani ktokolwiek użytkujący to auto wcześniej nie miał kiedykolwiek problemów z tym gaźnikiem. Auto spełnia się w roli toczydła, jest w dużej mierze bezawaryjne (w sumie prawie nie ma co się tam zepsuć), odpala zawsze od strzała i wiezie gdzie dusza zapragnie. Pod tym względem jest dobrze. Więcej szczegółów w danych kwestiach w pozostałych rubrykach.
3,6
~CentoFan
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Było to moje pierwsze auto, dlatego nie jestem może do końca obiektywny. Trafiłem na egzemplarz bardzo zadbany, z przebiegiem 83000 km. Przejechałem nim 10000 km i jedyną większą usterką była wymiana rozrządu, ale rozsypał się on po prostu ze starości. Generalnie, jeśli auto jest zadbane i nie jeździ nim młody wariat to posłuży na wiele tras i wiele km. Części są śmiesznie tanie, więc warto je wymieniać w porę, żeby później się nie zawodzić. Sporym minusem tego auta jest gaźnik Aisan, który zadbany faktycznie jest bardzo ekonomiczny, ale ma problemy z podciśnieniem i niestety dusi się na niskich obrotach oraz na biegu jałowym.
1,9
~Motorbreath
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Fiat Cinquecento?! Dobry samochod?! ahahhahaha, miałem to dziadostwo rąbało się dosłownie wszystko, wypad na parking i czy odpali to była loteria, wypad w dłuższą trasę również, trzeba go było pchać i może zapalił za 5 razem ale często bywało że nie odpalał w ogóle.Mechanicy często sami nie wiedzieli co się z tym samochodem dzieje, specjalista elektryk mówi że odkąd pracuje nigdy nie widział takiego samochodu, naprawiło się jedną rzecz, padała druga, oprócz tego wypad w trasę i żeby coś nie padło to cud, raz w połowie drogi padły całkowicie światła, innym razem wycieraczki, w dodatku samochód raził przy wyjściu z niego prądem (!) silnik po wyłączeniu i wyjęciu kluczyków ze stacyjki sam się włączał (!) i masa innych mniejszych bądź większych rzeczy, szkoda gadać, skarbonka bez dna.W końcu udało mi się opylić samochód jakiemuś jeleniowi, ale podejrzewam że z tymi usterkami zbyt długo nie pojeździł i pewnie skończył na złomowisku.Masakra, nie polecam tego pseudo-samochodu nikomu, nie wierzcie w tą bujdę że to dobry samochód, nigdy więcej Cinquecento i nigdy więcej żadnego Fiata.

Raporty spalania Fiat Cinquecento

Liczba raportów: 1 128
Średnie spalanie dla Fiat Cinquecento
6,1 – 13,9
l/100 km
7,0 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 1.1 Sporting 54KM 40kW
samochod mam od okolo miesiaca bardzo dynamiczny jak na cinquecento jezdzilem 700ccm miałem 900cmm i teraz mam 1100ccm ;D przerazalo mnie zanim go kupilem spalanie ludzie pisali ze nawet ponad 8l ale nei wiem skad u nich to sie bralo jezdze dosyc dynamicznie co troche musze nakopac nim do **** jakiemus burakowi z TDI i spalanie mi wychodzi 6-6,5l takze wporzadku. zawieszenie sztywne kola szersze niz w normlanym cintku wiec w zakretach daje rade. Polecam kazdemu takiego gokarta :D minus to oczywiscei blacha ale auto ma 18lat wiec nie dziwota nastepna bryka to seicento sporting :D
5,4
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
to juz moj 3albo4 CC i kazdego 700 mialem na polskim gazniku a nie na tym japonskim badziewiu-aisan.Podstawa to napompowane oponki czyste filtry i swiadomosc ze ten bolid sie tylko toczy a nie fruwa.Malo pali jesli mu nie deptamy w podloge bo wtedy na miescie wpier...nawet 8.Jezdrze po Poznaniu do pracy i spowrotem i gaz wystarczy wciskac max ponad polowe skoku a 4 mozna wkleszczyc juz przy 50 i sie kulac.bez szalenstw mozna sie zmiescic w 6-6,5 litra co w ciagle zakorkowanym miescie jest ok choc na moc i osiagi pojazdu powinno byc mniej ale to konstrukcja ponad 20 letnia ale za to prosta jak konstrukcja cepa.Na trasie osiagalne 4litry przy stalej 70km/h ale zeby tak jechac ponad 100km trzeba by ze 2 relanium wziasc.Jazda80-90 to srednio5 a wyciskajac z niego co sie da nie wezmie wiecej niz 7 (ok130-135km/h)-masz wtedy wrazenie ze zaraz sie oderwie od asfaltu.Polecam spokojnie jezdzacym a zawartosc portela dluzej bedzie z Wami
7,1
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Cienias zaskoczył mnie prostotą. Tani w eksploatacji. Bardzo podobał mi się ocynk. Niestety wypadek przy 45km/h i po aucie. Dziękuje BOGU, że żyje. Szukałem auta podobnego, nowszego i znalazłem dacie logan. Jest to duży odpowiednik cieniasa ale o wiele większy i nowocześniejszy.

Usterki Fiat Cinquecento

Liczba wpisów: 42
Auto nie odpala - rozrusznik "pstryka", ale nie kręci
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • instalacja elektryczna
21.05.2016 - Dziwna sprawa, znajomy (któremu pożyczyłem autko) podjechał na miejsce spotkania i następnie chciał wrócić do domu - wsiadł do auta i nic. Kontrolki się świecą, rozrusznik nie kręci, myślałem, że nie łączy automat rozrusznika - poruszałem kabelkiem i dalej nic - sprawdziłem próbówką - niestety, prądu nie ma. Sprawdzam więc stacyjkę - i dalej lipa, nie dochodzi prąd do stacyjki. Gdzie uciekły prądy? 26.05.2016 - Dzisiaj (właściwie wczoraj, a dzisiaj kończyłem), znalazłem prądy - jeszcze raz posprawdzałem wszystkie połączenia, wtyczki, itp., prąd jest - ale... po włączeniu zapłonu i próby uruchamiania auta, automat (elektromagnes) "pstryka" i nic się nie dzieje - tzn. przygasają kontrolki tak, jakby akumulator był rozładowany - ale nie, jest świeżo ładowany i próbowany na dwóch akumulatorach. Wyciągnąłem rozrusznik, sprawdzam (wyciągnięty) - działa, montuje i dalej to samo. Kupiłem elektromagnes, wymieniłem - na zewnątrz rozrusznik działa, w aucie to samo. Odpaliłem "na ostro" (przytknąłem kabel rozruchowy bezpośrednio do śruby prądowej rozrusznika), zrobiłem rundkę, m.in. tankując, dopompowując opony. Przyjechałem pod dom, zgasiłem auto i dalej to samo. Czy jest możliwe, aby ten gruby kabel łączący akumulator z rozrusznikiem nie przewodził? Sprawdzałem też bezpiecznik 100A - wszystko ok. Kabel wygląda na dobry, ale już nie mam się czego złapać. :-( Co może być przyczyną?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zgasł po drodze i nie odpala
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • silnik
Polski gaźnik mam, i tak: Odpaliłem go, pochodził na ssaniu trochę i pojechałem, po chwili ok.20 sekundach zaczęło nim szarpać jadąc na 1, więc wcisnąłem sprzęgło do końca ale to nic nie dało. Zbliżałem się już do skrzyżowania i widziałem że zaraz zgaśnie, więc ja mu zwiększyć chcę obroty ale on nie reaguje na to że dodaje mu gazu...i zgasł - nie odpali niestety, rozrusznik kręci ale nie ma iskry aby odpalił Bardzo proszę o przyczynę
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
kręce po nocy a,tu nie chce odpalić cc700
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • inne
gdy zimą, po nocy stania a na dworzu temp ujemna to cc700 kręcę,kręcę a tu nic az aku pada,a jak odpali,to feluje obrotami do góry i w duł,aż gaśnie nie mam pojecia,pomocy PROSZę gażnik FOS nie udało
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Fiat Cinquecento