Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak doÅ‚ożyć trochÄ™ wiÄ™cej i kupić motor o tej samej pojemnoÅ›ci, ale z turbosprężarkÄ…. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele wiÄ™cej paliwa niż sÅ‚abszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochaÅ‚ swoje diesle i w Bravo II zaoferowaÅ‚ spory wybór. NajsÅ‚abszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem caÅ‚kiem nieźle, ale jak kupować, to coÅ› ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczÄ™dna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie Å›wietnych osiÄ…gów i ochrony wiÄ™dnÄ…cych drzew. Szkoda tylko, że nie „krÄ™cÄ…” siÄ™ jak „benzynowce”... .
czytaj więcej
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
~Powagosław
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.
~Luzacjusz