Szukaj

Informacje o Fiat 500 II CC Seria 1 1.3 Multijet 16v 95KM 70kW od 2011

Lata produkcji: 2011 – 2016
Segment: Auta najmniejsze
Benzynowy 1.2l 69KM jest idealny dla tych, którzy kupują to auto dla wyglądu. I jeżdżą po mieście, bo tam ten motor nie będzie męczący. Podczas bardziej urozmaiconej eksploatacji zdecydowanie lepszy będzie doładowany 0.9 TwinAir 85- lub 105KM. Jest elastyczny i dość dynamiczny - szczególnie w tej mocniejszej wersji. Diesel 1.3 Multijet ma 95KM i choć też szybko do siebie przekonuje podczas jazdy, to w Fiacie 500 nie do końca ma sens. Warianty benzynowe i tak są oszczędne i bardziej kulturalnie pracują.
czytaj więcej
Powagosław
Zgodnie z oczekiwaniami – rynkowy hit. Wskrzeszenie własnej legendy sprzed prawie pół wieku udało się Fiatowi znakomicie. Nowa „pięćsetka” wygląda naprawdę uroczo. Choć, niestety – kosztuje naprawdę za dużo. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzę na niego i uśmiecham się razem z nim. Fiat stworzył coś niepowtarzalnego – pluszową maskotkę na czterech kołach. Jedno pytanie – czy naprawdę wierzycie, że zmieści się w niej coś więcej oprócz piórnika i kredek? I don’t think so. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 69,6 x 82 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny Start&Stop
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Ergonomia
Fiat 500 II CC Seria 1