Szukaj

Informacje o Fiat 500 II

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Auta najmniejsze
Wskrzeszone po ponad 30 latach od zakończenia produkcji jego kultowego poprzednika auto debiutowało na rynku w 2007 roku, zastępując model Seicento. Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja 500 (właściwie Nouva 500) bazuje na prototypie Trepiuno z 2004 roku i została zaprojektowana przez Roberto Giolito. Nawiązuje stylistycznie do dawnego modelu 500. Nowa „pięćsetka”, tak jak jej kultowy poprzednik, znakomicie przyjęła się na rynku. Jest laureatem m. in. plebiscytów magazynów „What Car?”, „Top Gear”, „Auto Express”, “CAR Magazine” oraz konkursu na Europejski Samochód Roku 2008.
czytaj więcej
Powagosław
Zgodnie z oczekiwaniami – rynkowy hit. Wskrzeszenie własnej legendy sprzed prawie pół wieku udało się Fiatowi znakomicie. Nowa „pięćsetka” wygląda naprawdę uroczo. Choć, niestety – kosztuje naprawdę za dużo. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzę na niego i uśmiecham się razem z nim. Fiat stworzył coś niepowtarzalnego – pluszową maskotkę na czterech kołach. Jedno pytanie – czy naprawdę wierzycie, że zmieści się w niej coś więcej oprócz piórnika i kredek? I don’t think so. ~Luzacjusz

Oceny Fiat 500 II

Liczba ocen: 66
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Układ jezdny - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Wojtek
Fiat 500 II
Seria 4 0.9 TwinAir 85KM 63kW
Kupiłem ten samochód żonie do dojazdu do pracy i przejazdów międzymiastowych do 100km. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zarówno wyposażeniem (wersja Lounge) jak i tym jak ten "wariat" się prowadzi. Świetny, bezawaryjny silnik (auto mamy prawie 2 lata i ponad 20tys przejechane), z łańcuchem rozrządu i turbo, które naprawdę daje radę :). Dla 1-2 osób auto jest strzałem w 10, a z tym silnikiem 500 daje radę nawet w dłuższych trasach! Porównując do Mini, którym także jeździliśmy - pozycja za kierownica jest nieporównywalnie lepsza. Siedzi się wysoko co poprawia widoczność oraz daje poczucie bezpieczeństwa. W Mini siedzi się "na podłodze", ma się kiepską widoczność i bardzo drogi serwis oraz części. 500 w takiej konfiguracji, mimo, że jest mniejsza dla żony okazała się samochodem, który ceni i chwali bardziej.
3,6
~Michal
Fiat 500 II
Seria 3 1.2 69KM 51kW
Wiedzialem co kupuje - auto do jazdy po miescie na rok. Jednakze pani co sprzedawala zataila usterki o ktorych wiedziala a nie raczyla odnotowac ich ani w ogloszeniu ani przy spotkaniu kupna. Usterki: - zardzewiale hamulce jakie byly zauwazone w styczniu 2023 na przegladzie (kupilem go w maju 2023) - nie dzialajacy wyswietlacz led (czasem dzialal czasem nie, oczywiscie w dzien transakcji dzialal jak zloto) koszt wymiany 1800pln Poza tymi dwoma problemami nie dziala hill holder i czujnik stop za czym idzie brak dzialania systemow ESR oraz ABS oraz hill holder (koszt wymiany 100) po wymianie czujnika stop - dziala bez zarzutow. Z innych rzeczy, w zime silnik auta pracuje dosc "dziwnie" od czasu do czasu rzuci obrotami podczas grzania silnika przez wyjazdem z parkingu ale podczas jazdy - nie mam zarzutow.
4,7
~Maksymilian Wiatrowski
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.3 TD 75KM 55kW
Samochód naprawdę świetny . Nie jest tylko mieszczuchem . Świetnie spisuje mi się na trasach ( około 4 tysiące miesięcznie głównie na trasach ) . Samochodem robię dosłownie wszystko mimo iż w rodzinie mamy większe auta ( Astra G , Hondy Civic VII VIII ) . Pięćsetka nadaje się do wszystkiego kiedy zdamy sobie sprawę ile nam daje a jakie są jej wady ( np. tylko 4 miejsca ) . Daje naprawdę wiele satysfakcji jest idealna . Dodam że zastanawiam się nad zmianą na nową Pięćsetkę 1.0 mHEV . Wszystkim polecam :) ( to moja druga recenzja Pięćsetki tym razem po roku użytowania )

Raporty spalania Fiat 500 II

Liczba raportów: 99
Średnie spalanie dla Fiat 500 II
5,2 – 8,6
l/100 km
4,5 – 5,0
l/100 km
7,1 – 8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Fiat 500 II
Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 77kW
Po 10kkm jadąc na benzynie, zainstalowałem LPG. Instalacja BRC Sequent 32, opłaciła się w ok 15kkm, czyli w pół roku. Średnio przy mieszanej to schodzi ok 8.5 powiedzmy. Trasa drogą krajową, przepisowo i oszczędnie, to jakieś 7 litrów. W mieście 8.5-9. Autostrada przy 140 to 11, 12 jeżeli pod wiatr. Raz jechałem 170-180 km/h, i po 120km musiałem zjechać zatankować bo już rezerwa migała. Wyszło 19 litrów na 100 :D Przy zbiorniku w kole, czyli 25.5 litra do zatankowania, spali szybciej niż da się zatankować :D Przy 140 jest do przeżycia, na jednym tankowaniu robię 200km autostrady i jeszcze 40km wojewódzką, i jeszcze tam litr czy trzy czasami zostaje w butli.
6,5
Fiat 500 II
Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 77kW
Producent deklaruje 4.2 średnio. Chyba liczyli to jadąc z górki większość drogi :D Komputer owszem pokaże 3.5 litra w trasie, tyle że "trasa" i te 3.5 litry to jazda 70 na 6. biegu, po płaskim, bez przyspieszania, bez hamowania, i bez wiatru. Osobiście nie znam takiej trasy, więc co najwyżej na takich odcinkach z ograniczeniem do 70 można chwilowo tyle spalać. Zaś jadąc normalnie w trasie droga krajową, przepisowo, trzeba liczyć około 5 litrów co najmniej. Moja była Lancia Y z 2000. roku z silnikiem Fire 1.2 60KM, przy takiej samej trasie to spalała 4.5 litra.. więc gdzie tu na reklamowana super oszczędność i wydajność tego silnika? W dodatku nie da się tym autem jeździć normalnie, po poniżej 3.700 obrotów to jest strasznie mułowaty, i trzeba go kręcić bo dopiero po 4 tyś to jakoś ciągnie do przodu, więc przez to przy trochę bardziej dynamicznej jazdy trzeba liczyć na 7+ litrów średnio A prosi o dynamiczną jazdę, i dobrze się z taką czuje, jak i kierowca tak i samochód. Generalnie fantastyczny silnik, tyle że to spalanie to jakieś bajki, ale z reszta przy każdym nowszym samochodzie tak kłamią, i tak czy siak spalają tyle samo co te 20+ lat stare. W pustym mieście wieczorem, jadąc baardzo oszczędnie i używając S&S, można się zamknąć te 5.5 co deklaruje producent, natomiast za dnia i przy typowym ruchu w Krakowie ale też nie że stoję w korku za dużo, to raczej 6.5-7. Czyli znowu tyle co moja była Lancia 1.2 8V Autostrada A4 na wschód, przy 140 to trzeba liczyć na 8.5 do 9.5 jeżeli powieje w naszą stronę. Raz musiałem jechać 170-180, pokazywało 15 litrów na 100. (LPG zaczęło migać po ok 120km żeby zjechać i zatankować, 22 litry poszło na te 120km. Mogłem równie dobrze jechać 140 i dojechać, bo tankując to straciłem chyba więcej czasu niż zaoszczędziłem jadąc szybciej :D ) Dlatego po 10kkm zainstalowałem LPG. Spala go ok 30% więcej niż benzyny, ale jak jeszcze LPG był po 2 zł to tanio się jechało. Teraz po 3.6zł.. i opłacenie instalacji po 35kkm, bo jedynie ok 10zł różnicy w cenie paliwa.
8,0
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.4 100KM 74kW
Wiadomo, że spalanie dużo zależy od warunków w jakich samochód jest używany ( autostrada, miasto itd.). Poruszanie się w zakorkowanym trójmieście(górki, doły itd.) średnie mieszane 8.1 w sezonie zimowym z 3.5tyś km, po resecie i poruszaniu się tylko po mieście w korkach, spalanie 9.7(dużo? mało?), jak na samochód tych gabarytów i tą moc oraz masę, to o wiele za dużo.
Fiat 500 II