Elektryczny Volkswagen Golf
Dane techniczne Volkswagen Golf
GTE 1,4 TSI Plug-In-Hybrid 204KM 150kW
automatyczna DSG 6 stopniowa FWD Euro 6 Start&Stop
Moc silnika
150 kW przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
350 Nm
Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.6 s
e-Golf Elektro 115KM 85kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
85 kW
Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.4 s
Pojemność baterii brutto
24 kWh
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
100 kW przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
290 Nm
Prędkość maksymalna
150 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.6 s
Pojemność baterii brutto
35 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.8 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
5.3 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
16.5 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
280 km
Średni maksymalny zasięg
231 km
Plug-in GTE 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 204KM 150kW
automatyczna DSG 6 stopniowa FWD
Moc silnika
150 kW przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
350 Nm
Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.0 s
Pojemność baterii brutto
8 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
25 km
GTE 1.4 Plug-In Hybrid 245KM 180kW
automatyczna DSG 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
180 kW
Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.7 s
Pojemność baterii brutto
13 kWh
Hatchback Plug-In-Hybrid 1.4 TSI 204KM 150kW
automatyczna DSG 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
150 kW
Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.4 s
Pojemność baterii brutto
13 kWh
GTE Facelifting 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
automatyczna DSG 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
200 kW
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.6 s
Pojemność baterii netto
19 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
131 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Volkswagen Golf
Raporty zużycia prądu Volkswagen Golf
El
163
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW
Auto w moim posiadaniu od nowości 2020 do 2024, wozidelko do miasta. Bateria 37kwh w lato miasto zasięg który można wykręcić to 210km( auto po naładowaniu do 100% pokazuje 300km zasięgu) trasa około 30km mniej. Zima zdecydowanie gorzej pomimo pompy ciepła w którą golf był wyposażony. Szybkie ładowanie przy mrozach poniżej -8*C nie istnieje.. tzn. z przysłowiowych 30 min w lato z 10-80%...zamienia się 1.5h ładowania na "szybkiej ładowarce". Jeżeli chodzi o ładowanie na ładowarce prądu przemiennego ~7,2kw nie zależnie czy lato czy zima około 5-6h od 10-100%.
El
193
Volkswagen Golf VII
e-Golf Facelifting Electro 136KM 100kW