Elektryczne Renault Megane E-Tech
Dane techniczne Renault Megane E-Tech
SUV EV40 130KM 96kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
96 kW przy 3954 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm
Prędkość maksymalna
150 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.0 s
Pojemność baterii brutto
40 kWh
Czas ładowania: gniazdko 3F
13.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
21.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
300 km
SUV EV60 218KM 160kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
160 kW przy 5473 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
300 Nm
Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.4 s
Pojemność baterii brutto
60 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.5 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
19.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
31.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450 km
Oceny Renault Megane E-Tech
4,5
~kosik
Renault Megane E-Tech
SUV EV40 130KM 96kW
Dobre auto z wadami wynikającymi ze skąpstwa producenta. Zajefajne autko, gdyby wspomaganie było słabsze, wyciszenie lepsze, sterowanie radiem tak dobre jak w megance 4 i klapa tylna nie byłaby tak ciężka byłoby super. Manetki do sterowania poziomem rekuperacji przy kierownicy (jak do zmiany biegów w automacie )to rewelacyjny pomysł. Można niemal bez użycia pedału hamulca jeździć płynnie zwalniają. Sam hamulec działa nieprecyzyjnie-lekkie...
4,5
~kosik
Renault Megane E-Tech
SUV EV40 130KM 96kW
Dobre auto z wadami wynikającymi ze skąpstwa producenta. Zajefajne autko, gdyby wspomaganie było słabsze, wyciszenie lepsze, sterowanie radiem tak dobre jak w megance 4 i klapa tylna nie byłaby tak ciężka byłoby super. Manetki do sterowania poziomem rekuperacji przy kierownicy (jak do zmiany biegów w automacie )to rewelacyjny pomysł. Można niemal bez użycia pedału hamulca jeździć płynnie zwalniają. Sam hamulec działa nieprecyzyjnie-lekkie...