Elektryczny Peugeot 508
Dane techniczne Peugeot 508
Sedan PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa FWD
Moc silnika
165 kW
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.0 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa FWD
Moc silnika
165 kW
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.0 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
SPORT ENGINEERED 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 265kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa AWD HYBRID4 Euro 6d Stop&Go
Moc silnika
265 kW
Maksymalny moment obrotowy
520 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.2 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
SPORT ENGINEERED SW 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 265kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa AWD HYBRID4 Euro 6d Stop&Go
Moc silnika
265 kW
Maksymalny moment obrotowy
520 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.2 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
42 km
Sedan PHEV Facelifting Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa FWD
Moc silnika
165 kW
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.0 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
Sedan PHEV Facelifting Hybrid 180 PHEV 180KM 132kW
automatyczna e-CVT 8 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
132 kW przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
360 Nm
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.2 s
Pojemność baterii brutto
12 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
64 km
SW PHEV Facelifting Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa FWD
Moc silnika
165 kW
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.0 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
SW PHEV Facelifting Hybrid 180 PHEV 180KM 132kW
automatyczna e-CVT 8 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
132 kW przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
360 Nm
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.3 s
Pojemność baterii brutto
12 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
64 km
SPORT ENGINEERED Facelifting 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 265kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa AWD HYBRID4 Euro 6d Stop&Go
Moc silnika
265 kW
Maksymalny moment obrotowy
520 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.2 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
50 km
SPORT ENGINEERED SW Facelifting 1.6 Plug-In Hybrid 360KM 265kW
automatyczna e-EAT8 8 stopniowa AWD HYBRID4 Euro 6d Stop&Go
Moc silnika
265 kW
Maksymalny moment obrotowy
520 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.2 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
42 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Peugeot 508
3,7
~Daro999
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Zaznaczę że moja opinia opiera się na kilkudniowym teście tego samochodu który pożyczyłem "na testy" od kuzyna. Do samochodu mam mocno ambiwalentny stosunek. Na pewno jest bardzo ładny, przyciąga spojrzenie przechodniów, dobrze wykonany w środku. Cały czar pryska po kilku minutach użytkowania samochodu. Po pierwsze jak człowiek spojrzy na deklarowaną moc silnika spalinowego i elektryka, to wyobraża sobie że te auto będzie latać nad ziemią, a...
4,6
~Mateusz
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
To fajne auto. Ma swoje wady, ma sporo zalet. Jednak nie żałuję wydanych pieniędzy bo kupiłem je w prawie maksymalnym pakiecie za 175 tysięcy złotych. Skoda kosztowałaby prawie 50 tysięcy więcej a BMW ponad 120 tysięcy więcej.
4,5
~Rafał
Peugeot 508 II
Sedan PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
To, że to auto jest piękne to każdy widzi. To co natomiast zaskakuje to jakość wykonania- ten model spokojnie konkuruje z segmentem premium. Niestety jego dane techniczne wyglądają zupełnie lepiej na papierze, niż w rzeczywistości. 225KM i realnie 8 sekund 0-100kmh to zdecydowanie nie współgra z sylwetką auta i mocą jaką się chwali na kartach producenta.