Elektryczna Kia Niro
Dane techniczne Kia Niro
Crossover PHEV Facelifting 1.6 GDi Plug-in Hybrid 141KM 104kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
172 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.8 s
Crossover Facelifting Electric 39,2 kWh 136KM 100kW
automatyczna FWD
Moc silnika
100 kW przy 2600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.8 s
Pojemność baterii brutto
39 kWh
Średni maksymalny zasięg
289 km
Crossover Facelifting Electric 64 kWh 204KM 150kW
automatyczna FWD
Moc silnika
150 kW przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
395 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.8 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Średni maksymalny zasięg
455 km
Crossover Plug-In 1.6 GDI Plug-In 183KM 135kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
135 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.6 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
65 km
Średni maksymalny zasięg
63 km
Średni minimalny zasięg
59 km
Crossover Plug-In 1.6 GDI Plug-In 171KM 126kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
126 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.6 s
Pojemność baterii brutto
11 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
65 km
Średni maksymalny zasięg
63 km
Średni minimalny zasięg
59 km
Crossover Electric 64.8kWh 204KM 150kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
150 kW przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
255 Nm
Prędkość maksymalna
167 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.8 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
408 km
e-Newsy
Najciekawsze informacje ze świata e-mobility.
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Kia Niro
4,9
~Sabinek
Kia Niro I
Crossover Facelifting Electric 64 kWh 204KM 150kW
Użytkuję auto od października 2021. Jak do tej pory nie mam zastrzeżeń. Jazda daje dużo frajdy, super przyspieszenie. mogłoby byś lepsze wyciszenie kabiny (szum opon). Zużycie energii na poziomie obiecanym przez producenta.
4,9
~NIro SG2 BIałą perła
Kia Niro II
Crossover Electric 64.8kWh 204KM 150kW
Japońce i Niemcy moga sie uczyć od kia jak sie robi auta.
Raporty zużycia prądu Kia Niro
El
430
Kia Niro I
Crossover Facelifting Electric 64 kWh 204KM 150kW
Średnia z 6000km - 15.8kWh / 100km Minimalnie przy jezdzie miejskiej lub toczeniu sie około 50kmh - 12kWh/100km. Jazda 120-140 ok 22kWh/100km. Latem klima podbija zużycie enegii raczej nieznacznie - kolo 1kWh na 100km. Zimą ogrzewanie potrafi pociagnąć nawet kilka kW więc w trasie najlepiej grzać sie fotelami a nawiewy ustawic na niższą temperaturę (np 18-19C) by uzyskac maksymalny zasieg.
El
420
Kia Niro II
Crossover Electric 64.8kWh 204KM 150kW
Podany powyżej średni zasięg min to zimą max to lato cykl podmiejski. Trasa długa to Wiosna(kwiecień) trasa Wrocław- Bydgoszcz przejechana że średnia 110km/h. Po dojechaniu było jeszcze 40km zasięgu
El
430
Kia Niro II
Crossover Electric 64.8kWh 204KM 150kW