Elektryczny Hyundai IONIQ
Dane techniczne Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
88 kW przy 295 obr/min
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.2 s
Pojemność baterii brutto
28 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.5 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
4.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
12.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
280 km
Średni maksymalny zasięg
240 km
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.8 s
Plug-In Facelifting 1.6 GDI 141KM 104kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s
Pojemność baterii brutto
59 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
62 km
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
295 Nm
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.9 s
Pojemność baterii brutto
38 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
54.0 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
6.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
19.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
311 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Hyundai IONIQ
4,6
~gwito
Hyundai IONIQ
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
Kupilem polroczne auto z 2020 roku z przebiegiem 15 000 km. Wybralem ten model poniewaz w kategorii kompaktorych aut elektrycznych gdzie glownymi konkurentami sa Leaf II oraz e-Golf, Hyundai wyroznia sie bardzo dobrym stosunkiem ceny do zasiegu, komfortu i wyposazenia. Postaram sie zeby moja ocena byla w miare merytoryczna i obiektywna chociaz rzecz jasna to trudne bo w koncu wybralem Hyundaia a nie inny konkurencyjny samochod.
Bede dodawal...
4,9
~Biały
Hyundai IONIQ
Plug-In Facelifting 1.6 GDI 141KM 104kW
Bardzo fajny samochód - wygodny, niezawodny i super ekonomiczny. Dzięki zasięgowi na silniku elektrycznym około 50km można codziennie w ciszy jeździć do pracy szczególnie w lecie. Mam wtedy zużycie 800km na 40L w baku. Samochód nie jest mułowaty, ale osiągów sportowych raczej nie należy oczekiwać. Gdyby był bardziej dynamiczny i lepiej wyciszony, byłby to samochód doskonały :-)
5,0
~Kacper
Hyundai IONIQ
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
Mega pozytywne zaskoczenie, to auto ma świetne spalanie, bardzo wygodnie się prowadzi i dobrze trzyma nawierzchni. Ciche i szybkie zmienianie biegów w automatycznej skrzyni, bardzo dobre światła. Dawno nie byłem tak zadowolony z auta.