Elektryczny Hyundai IONIQ
Dane techniczne Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
88 kW przy 295 obr/min
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.2 s
Pojemność baterii brutto
28 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
0.5 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
4.5 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
12.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
280 km
Średni maksymalny zasięg
240 km
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170 Nm
Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.8 s
Plug-In Facelifting 1.6 GDI 141KM 104kW
automatyczna DCT 6 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
104 kW przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
178 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
10.6 s
Pojemność baterii brutto
59 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
62 km
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
automatyczna 1 stopniowa FWD
Moc silnika
100 kW
Maksymalny moment obrotowy
295 Nm
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.9 s
Pojemność baterii brutto
38 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
54.0 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
6.0 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
19.0 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
311 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Hyundai IONIQ
4,6
~gwito
Hyundai IONIQ
Electric Facelifting Elektryczny 136KM 100kW
Kupilem polroczne auto z 2020 roku z przebiegiem 15 000 km. Wybralem ten model poniewaz w kategorii kompaktorych aut elektrycznych gdzie glownymi konkurentami sa Leaf II oraz e-Golf, Hyundai wyroznia sie bardzo dobrym stosunkiem ceny do zasiegu, komfortu i wyposazenia. Postaram sie zeby moja ocena byla w miare merytoryczna i obiektywna chociaz rzecz jasna to trudne bo w koncu wybralem Hyundaia a nie inny konkurencyjny samochod.
Bede dodawal...
5,0
~Kacper
Hyundai IONIQ
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
Mega pozytywne zaskoczenie, to auto ma świetne spalanie, bardzo wygodnie się prowadzi i dobrze trzyma nawierzchni. Ciche i szybkie zmienianie biegów w automatycznej skrzyni, bardzo dobre światła. Dawno nie byłem tak zadowolony z auta.
4,7
~Rafał
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
Dodaję kolejną ocenę po przejechaniu 50 tyś km. Co ciekawe, lubię to auto coraz bardziej, może dlatego, że naprawiłem wszystkie drobne usterki, których doświadczyłem niedługo po zakupie. Samochód po tym przebiegu prowadzi się bardzo dobrze, zawieszenie działa jak nowe. Również bateria i silnik elektryczny nie zdradzają żadnych oznak zużycia. Ioniq jeździ dokładnie tak samo jak 2,5 roku temu, kiedy odbierałem go od dealera :)