Elektryczne BMW iX
Dane techniczne BMW iX
SUV 71kWh 326KM 240kW
automatyczna 1 stopniowa AWD xDrive40
Moc silnika
240 kW
Maksymalny moment obrotowy
630 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.1 s
Pojemność baterii brutto
71 kWh
Średni maksymalny zasięg
425 km
Średni minimalny zasięg
397 km
SUV 105.2kWh 523KM 385kW
automatyczna 1 stopniowa AWD xDrive50
Moc silnika
385 kW
Maksymalny moment obrotowy
765 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
4.6 s
Pojemność baterii brutto
105 kWh
Czas ładowania: gniazdko 1F
2.3 h
Średni maksymalny zasięg
629 km
Średni minimalny zasięg
590 km
SUV M 105 kWh 619KM 455kW
automatyczna 1 stopniowa AWD
Moc silnika
455 kW
Maksymalny moment obrotowy
1100 Nm
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
3.8 s
Pojemność baterii brutto
105 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
561 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny BMW iX
5,0
~Kacper
BMW iX
SUV 71kWh 326KM 240kW
Wspaniały samochód jako całokształt.
Dużą zaletą jest zaprojektowanie samochodu jako elektryczny od podstaw. Dla niektórych wada mogą być specyficznie zamykające się drzwi ze względu na brak ramek w drzwiach natomiast jak się nie trzaska drzwiami i ma ciche domykanie to jest super. Bagażnik również jest trochę mniejszy niż w x5, cayenne czy q 7, ale wystarczający. Jak również wspomniałem wcześniej płatkowe elementy zagłówków przednich mogą...
4,6
~SAM
BMW iX
SUV 105.2kWh 523KM 385kW
Udał im się ten elektryk teza przy nim to popierdółka nawet x to szrot od nowa ja mam iX 50