DS 7 Crossback – plusy i minusy francuskiej nowości
Mówi się, że głównymi graczami w klasie Premium auta z tzw. „niemieckiej trójcy”, czyli Audi, Mercedes i BMW....
Na liście silników benzynowych znajdziemy 3 pozycje: THP 225 S&S EAT8, THP 180 S&S EAT8 oraz bazowy PureTech 130 S&S z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów. Zwolennicy silników wysokoprężnych mają do wyboru dwie jednostki: BlueHDi 130 S&S z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów oraz BlueHDi 180 S&S ze skrzynią biegów EAT8. Topowa wersja wyposażona zostanie w hybrydowy, benzynowy, doładowywany zespół napędowy E-TENSE o mocy 300 KM (450 Nm) z napędem na 4 koła i automatyczną, 8-stopniową skrzynią biegów.
TAK(100%)
Wszyscy wiemy, po co Citroen stworzył markę DS. Po trzech latach można powiedzieć, że doczekaliśmy się samochodu, który jest w stanie sprostać jej fundamentalnej idei. DS 7 może być dla marki DS tym samym, czym Citroen DS był dla marki Citroen.
~PowagosławSUV XXI wieku jak z podręcznika. Jest majestat, jest zadziorność, jest wielki grill, groźne spojrzenie i dynamiczna sylwetka. Ale czy tylko ja oczekuję od „Deesów” choćby nuty obiecywanej przecież awangardy i szaleństwa? Tu awangardą mógłby być co najwyżej głos Carli Bruni zachęcający do zapięcia pasów.
~Luzacjusz