Szukaj

Informacje o DS 7

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
DS 7 to produkowany od 2017 roku model typu crossover SUV klasy średniej (segment I; grupa premium). Projektując ten samochód, wykorzystano niektóre rozwiązania zaprezentowane w prototypie DS. Divine z 2014, choć jego pierwowzorem bezpośrednim był koncept DS Wild Rubis z 2013 roku. Zajął miejsce kompaktowych DS 6 oraz DS 4 Crossback (od niego DS 7 otrzymał jeden z członów swojej nazwy), stając się flagowym modelem francuskiej marki. Pierwszy crossover tej francuskiej marki został zbudowany na płycie podłogowej PSA EMP2 Platform, podobnie jak m.in. Peugeot 3008 i 5008. Długo wyczekiwany przez fanów francuskiej marki DS 7 jest dużym crossoverem. Mierzy 4,57 m długości, 1,62 m wysokości, 1,89 m szerokości, a pojemność bagażnika to 555 litrów. Będzie zatem największym samochodem DS-a dostępnym w ofercie na polski rynek, zastępując w roli flagowego okrętu marki model DS 5.
czytaj więcej
Powagosław

Wszyscy wiemy, po co Citroen stworzył markę DS. Po trzech latach można powiedzieć, że doczekaliśmy się samochodu, który jest w stanie sprostać jej fundamentalnej idei. DS 7 może być dla marki DS tym samym, czym Citroen DS był dla marki Citroen.

~Powagosław
Luzacjusz

SUV XXI wieku jak z podręcznika. Jest majestat, jest zadziorność, jest wielki grill, groźne spojrzenie i dynamiczna sylwetka. Ale czy tylko ja oczekuję od „Deesów” choćby nuty obiecywanej przecież awangardy i szaleństwa? Tu awangardą mógłby być co najwyżej głos Carli Bruni zachęcający do zapięcia pasów.

~Luzacjusz

DS 7 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny DS 7

Liczba ocen: 21
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia

Wybrane oceny

4,4
~Marek
DS 7
Crossback E-TENSE 300KM 221kW
Samochód niezwykły. Designerskie cacko. To zaprzeczenie tzw. "sleeper'a". Dla mnie lekka przesada, trochę tego za dużo, ale efekt "wow" zapewniony. Wszyscy się oglądają. Genialny układ napędowy. W wersji z której korzystałem, wyposażenie po kokardę;. Siedzenia z ogrzewaniem, masażem, chłodzeniem, nawet kamera w podczerwieni. I kilka elementów, które mnie wyjątkowo denerwują i psują obraz; ergonomia, prowadzenie, pewna nieprzewidywalność i niespójność. Gdy chciałem przyspieszyć, samochód mnie zachwycał. Na zakrętach czułem się niepewnie, wnętrze żonie się bardzo podoba, ja w nim nie czuję się dobrze. Mnie bardziej odpowiadają np. nowsze Subaru lub starsze BMW lub Audi. Tam czuję się, jakbym włożył dopasowane skórzane rękawiczki. Tu jak bym siedział na francuskich designerskich meblach. Gdybym miał 250 tys. do wydania, to chyba jednak poszukalbym czegoś innego. Ale co? Subaru ma teraz w Europie słabe silniki. Audi, BMW i Mercedesy idą w kierunku tabletów i są coraz droższe. Volvo to też tablety. Fatalne.
4,9
~Jerzy
DS 7
Crossback 2.0 BlueHDI 180KM 130kW
Użytkuję DS 7 od ponad 8 miesięcy i przejechałem juz ok 18 000 km. Wcześniej przez ponad 5 lat jezdziłem Hondą CRV . I chociaż było to auto niezawodne / silnik wolnossący /, to jednak komfort nie ten co w DS. Silnik HDI 180 KM DS to jeden z najlepszych silników w swojej kategorii jak nie najlepszy. Mam krótkie 3 letnie doświadczenie z tym silnikiem w Citroenie C5 2012r i nie miałem ani jednej przykrej niespodzianki a przejechałem nim ok 80 tys km. Obecne auto DS7 sprawdza się znakomicie i mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze wiele lat. Jedynym mankamentem dla większej rodziny to bagażnik, który nie grzeszy wielkością, za to komfort jazdy to wynagradza - aż się nie chce z niego wysiadać.
4,8
~TODI
DS 7
Crossback 1.6 THP 180KM 133kW
Długo się zastanawiałem nad decyzja zakupu samochodu francuskiego w tak wysokiej jednak cenie. Podchodziłem jak do jeża, zreszta tak samo jak do hybryd lexusa którymi jeżdżę już od 8 lat zrażony niemiecka motoryzacja z pod znaku W. Lexus NX jak i RX jest u mnie poza konkurencja zwłaszcza w bogatym wyposażeniu ale DS którego zakupiłem dla żony zadziwia wykonaniem w całokształcie. Samochód jest świetnie wykończony wewnątrz jak i z zewnątrz. Poziom braku oszczędności od strony producenta jest wręcz nie spotykany w tym poziomie cenowym. Wielkie znane marki maja taki standard w samochodach za 350-500 tys zł. Co mnie zadziwiło poza desingoem i jakością to waga samochodu. Jest lekki jak na te gabaryty i to ze nie przypomina samochodu po diecie pudełkowej:) nie nie mam do takiej diety ale każdy z pewnością zwróci na to uwagę wsiadając w salonie. Komfort na trasie jest naprawdę niesamowity, klejone wszystkie szyby. Fotele z masarzem, audio focal tez jest całkiem dobre. Może nie jest to Mark Lewison z lexusa ale gra dobrze zwłaszcza ze kabina jest cicha. Skrzynia zmienia biegi płynniej na zimnym lubi troszkę szarpnąć. Generalnie jest to kompletny i rozmieszczając w trasie i mieście samochód. Najfajniejsze jest jak właściciele pięknych wielkich wypasionych samochodów spoglądają na dsa ze zdziwionym wzrokiem i dwoma pytajnikami w oczach. Bezcenne. Często zabieram żonie samochód żeby pojeździć. Spalanie jest całkiem dobre jak na tego typu samochód. Żeby nie było tak kolorowo znalazłem dwie wady. Klapa bagażnika za nisko się podnosi i można nabić sobie guza, zwłaszcza ze mama 1.90 wzrostu a druga wada to słabej jakość kamera cofania. Lusterka są duże i widać dobrze ale kamera mogła być jak na ta klasę lepsza. Reszta to salon spa na kołach. Zaznaczam ze przerobiłem marki premium w większości i moja opinia jest oparta na faktach. Oczywiście są również świetne samochody producentów niemieckich i tego nie neguje ale nie w tym poziomie cenowym. Serwis tani, wygląd nietuzinkowy, komfort na poziomie dużego premium. Myśle ze jak wyjdzie nowy model będzie stać w moim garażu.

Raporty spalania DS 7

Liczba raportów: 26
Średnie spalanie dla DS 7
6,6 – 8,3
l/100 km
5,7 – 6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
DS 7
Crossback 1.5 BlueHDI 130KM 95kW
Nieprawdą są obiegowe opinie że silnik 1,5 BlueHDI 130KM jest za słaby do tego auta. Spokojnie daje radę. Trzeba pamiętać o wymianie łańcuszka spinającego wałki na wzmocniony i... cieszyć się długą i bezawaryjną jazdą. Koszty utrzymania zaskakująco niskie jak na auto tej klasy. Czy do miasta czy w trasę sprawuje się dzielnie a ergonomia sprawia że nawet po kilku godzinach za kierownica nie czuc zmęczenia. Fajnie zestrojone zawieszenie, wyciszenie, multimedia .... wszystko to sprawia że nie chce się z niego wysiadać. Dla mnie super. Najlepsze w tym jest że kupiłem to auto nie widząc go na oczy wcześniej i bazowałem na opiniach z neta. Nie zawiodłem się i myslę że na długo zagości w moim garażu.
8,0
DS 7
Crossback 1.6 THP 225KM 165kW
Samochód używany głównie na trasach (obciążony) lub w miejskich korkach, przejechałem nim ~20 000 km. Spalanie na autostradach (brane z komputera, minimum 20km na tempomacie przy podanej prędkości, tryb pracy silnika standardowy): przy 120 km/h - 7,8L/100km, przy 140 km/h - 8,7L/100km, przy 160 km/h - ~10L/100km. Przy maksymalnie spokojnej jeździe poza miastem można podobno uzyskać wyniki w okolicach 6L/100km, ale nigdy nie miałem okazji ani cierpliwości sprawdzać. Jazda w mieście na zagrzanym silniku to około 9-10L/100km, w maksymalnie niekorzystnych warunkach (zima, zimny silnik, odpalone co się da) - 13L/100 także można osiągnąć. Samochód ze względu na swój całkiem zrywny charakter nie zachęca do oszczędzania paliwa, chociaż tryb ECO ogranicza temperament, a przez to także i spalanie. W trybie sport - boli, ale jak bardzo - nie powiem. Tryb ten daje frajdę, ale włączam okazjonalnie na chwilę, więc ciężko litrażować. Podsumowując - jak na taką moc i gabaryt auta - jest bardzo dobrze.
6,8
DS 7
Crossback 1.6 THP 180KM 133kW
Przy spokojnej jeździe na autostradzie można zejdź poniżej 5 litrów testy rozpoczęte polecam wszystkim ten samochód
DS 7