Szukaj

Informacje o DS 5

Lata produkcji: 2011 – 2018
Segment: Auta luksusowe
Produkowany do 2015 roku model z segmentu D (pozycjonowany w grupie premium) o nadwoziu typu hatchback, jest połączeniem auta klasy średniej z rodzinnym minivanem. Zbudowany jest na płycie podłogowej PSA PF2 Platform, którą dzieli m.in. z Peugeotem 3008. Będąc następcą Citroena DS5 – po inauguracji DS jako odrębnej luksusowej marki Citroena, DS 5 stał się osobnym modelem. Zmiana ta jest jednakże jedynie formalna, gdyż DS 5 jest właściwie zmodernizowaną wersją Citroena DS5. Stylistycznie, tak jak poprzednik, bazuje na prototypie C-SportLounge z 2005 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Chyba najbardziej godny następca modelu DS, jaki kiedykolwiek po nim powstał. Awangardowy, ciekawy, inny niż wszystko, co oferuje dziś segment D. Tak wygląda okno wystawowe nowej luksusowej marki stworzonej przez Citroena. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak mawiał Forrest Gump, najodważniejszym człowiekiem w historii ludzkości był ten, który jako pierwszy zjadł krewetkę. Może kiedyś w tym samym rzędzie będzie się wymieniać projektantów DS 5. Osobiście mnie ta hybryda nie chwyta za serce, ale mam wrażenie, że to samochód, który coś zmienił w motoryzacji. ~Luzacjusz

DS 5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny DS 5

Liczba ocen: 43
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,9
~Egontar
DS 5
Hatchback Facelifting 2015 2.0 BlueHDi 181KM 133kW
Auto, pomimo upływu lat może się podobać. Jest to samochód dość rzadki na polskich drogach (we Francji też rzadko spotykany) dlatego wyróżnia się na drodze. Wyrafinowana linia nadwozia, piękne dwukolorowe 18" felgi Twist2 (do kół zimowych 17 " Houston), do tego wnętrze rodem z Concorde w połączeniu z piękną, dwukolorową skórzaną tapicerką z fotelami Club i aluminiowo-carbonowymi dodatkami i maksymalnym możliwym wyposażeniem robią wrażenie na wszystkich (za wyjątkiem wyposażenia audio Denon). Taka jest moja wersja SportChic w kolorze Blue Encre.
3,9
~Tagor
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Auto bardzo ładne i niedrogie mechanicznie w utrzymaniu. Części te same, które można spotkać w popularnych modelach grupy PSA. Niestety priorytet wyglądu najbardziej odczuwalny jest we wnętrzu gdzie nie ma sensownego miejsca na kubki. Poza miejscem w drzwiach (gdzie przy każdym ich zamknięciu wszystko chlapie z kubka do wnętrza) nie ma żadnej możliwości odłożenia kubka. Nawet miejsce w drzwiach jest symboliczne i na wysokość mieści się tylko mały kubek kawy ze stacji benzynowej. Silnik 2.0 HDI 163KM wystarczający w zupełności, ale skrzynia automatyczna rodem z lat 90-tych - bardzo ospała. No i główna wada - zawieszenie ...a w zasadzie jego twardość. Przy 172 tys. km żadnych poważnych usterek, ale drobnych znacznie więcej niż w Mondeo MK4 - przeskakujący ogranicznik w drzwiach, poluzowana linka drążka skrzyni biegów przez co w pozycji "P" stuka we wnętrzu samochodu, nie najlepiej spasowane uchwyty drzwi (skrzypiące), tuleja wahacza (30 zł tuleja, 200zł wymiana!) Poza tym samochód bardzo ładny z oryginalnym wnętrzem. Mimo to osobiście po roku użytkowania wciąż nie poczułem tego efektu "wow", który czułem nawet w moim poprzednim samochodzie Mondeo MK4. Nie ma sensownego wytłumaczenia dlaczego tak jest.
4,6
~wojtekp67
DS 5
Hatchback Facelifting 2015 2.0 BlueHDi 181KM 133kW
Auto wybrane po wielu wizytach w różnych salonach. Szukaliśmy samochodu szybkiego dla 4 osób i czasami żeby mógł przewieźć 5. Małżonka odrzucała wszystkie długie auta typu superb, passat itp z powodu ew. problemów z parkowaniem. A ja nie chciałem vana ani suva. I znaleźliśmy ds-a. Po wejściu do ds-a moja rodzinka wydała z siebie Łał. :) Takiego efektu nie było nawet w bmw. Wykończenie, design zdecydował. Oczywiście odbyłem jazdę próbną, poczytałem o wadach i decyzja- bierzemy. Fakt- rabat 50 tys. i dobre ubezpieczenie oraz gwarancja też miały swój udział w podjęciu decyzji. Po prawie półtora roku jestem zadowolony. Jest naprawdę ok. Oczywiście ma też wady ale można sie do nich przyzwyczaić.

Raporty spalania DS 5

Liczba raportów: 59
Średnie spalanie dla DS 5
5,3 – 8,5
l/100 km
5,8 – 7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
DS 5
Hatchback Facelifting 2015 2.0 BlueHDi 181KM 133kW
Kwiecień 2019. Mam to auto już prawie dwa lata. Kupione nowe w salonie Łódź. Bardzo bogata wersja. Zrobiłem 28 tyś km. Jestem bardzo zadowolony. Splanie średnie z komputera od dnia zakupu to 7.4. Wczoraj zrobiłem trasę Łódź Wałbrzych 282 km trasa s8 . Tempomat 128 km/ h. Spalił mi 5.9 litra. Wspaniały wynik. Gdy jadę średnio 150 170 spala 7.8 litra. To mój 3 citroen w domu . Mam jeszcze nowe c4 Picasso z tym samym silnikiem ale takiego wyniku tam nie zrobilem. Znam zle opinie o tym aucie ale ja ich nie podzielam. Nie zaluje zakupu autko jest swietne.
6,4
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi Hybrid4 200KM 147kW
Jeżdżąc po mieście,maksymalnie ostrożnie (niestety już w zakresie "zawalidrogi") poza godzinami szczytu udało mi się osiągnąć obiecywane przez producenta 4,1 l/100km. Aczkolwiek taka jazda to marnowanie tego auta (i czasu kierowców aut z tyłu). Nie wyobrażam sobie jak można by osiągnąć te same wartości (obiecywane przez Citroena) dla jazdy na trasie a zwłaszcza mieszanej? Na autostradzie (tempomat na 145km/h co daje realnie 140km/h) - 7,8 l/100km; jazda mieszana przez miasta i poza obszarem zabudowanym (do 90km/h) - średnia prędkość ok. 48km/h - 5,1 l/100km (nieźle!). W miarę "normalna" jazda mieszana - 50/50 -6,3 l/100km Jazda w trybie Sport jest bardzo "energetyczna" w obu znaczeniach tego słowa - daje dużo frajdy z jazdy (w granicach przepisów i ograniczeń prędkości) ale tez zjada ok. 8,8 l/100km. Uśrednione dane z tankowań to 7,3 l/100k,
7,0
DS 5
Hatchback (Citroen) 2.0 HDi 163KM 120kW
Spalanie kreci się najczęściej wokół 7 litrów. Jak ktoś ma lekką nogę to da się zejść na trasie nawet poniżej 6 litrów. Jak się jedzie normalnie to zwykle jest to w okolicach 7. Jak dołączymy klimę to bliżej 8l/100km. Ktoś napisał o spalaniu na poziomie 4 litrów, moim zdaniem jest to zupełnie nierealne. Chyba, że ktoś liczy z górki i z wiatrem, bez naciskania pedału gazu.
DS 5