Szukaj

Informacje o Dodge Durango

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy SUV (segment I) produkowany od 1998 do 2008 roku, a następnie od 2011 roku. Następca modelu Ramcharger, podobnie jak on, przeznaczony głównie na rynek amerykański. Dwie pierwsze generacje Durango powstały na płycie podłogowej Chrysler DN i stylistycznie bazowały na pick-upie Dodge Dakota. Bliźniaczym modelem Durango II był Chrysler Aspen. Słaba sprzedaż auta i zamknięcie jego fabryki w Newark doprowadziło do wstrzymania produkcji w 2008 roku i wycofania go z rynku w roku kolejnym. W roku 2010 Dodge reaktywował Durango w nowej fabryce w Detroit, wprowadzając jego trzecią generację.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Dodge Durango – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Dodge Durango

Liczba ocen: 54
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Jary
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Prawdziwy amerykański samochód . Wygodny, przestronny.Prosty ,jak konstrukcja cepa.Ma jeździć i jeździ , a nie stać w warsztatach. Silnik V8 brzmi bajecznie .Skrzynia idealna . Zawieszenie jak w ciężarówce ,solidne i mocne, .Wnętrze w skórach ,funkcjonalne .Auto olbrzymie w wewnątrz, każdy się zmieści wygodnie. Spalanie 20 l LPG i więcej ,prz jeździe - miasto - krótkie trasy .Autostrada 14- 16 l , prz ekonomicznej jeździe z górki z żaglem i z wiatrem.Dodge ma ponad 200 koni , to i mówi swoje zjeść . Auto praktycznie bezawaryjne .Wygląd powalający . Polecam . Polecam , to auto z duszą .
5,0
~Bartek
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 299KM 220kW
Idealny samochód dla rodziny, mega komfortowe zawieszenie i nie jest to typowe amerykańskie auto gdzie się pływa na zakrętach, pomimo tego, że samochód z amerykańskiego rynku części są ogólnie dostępne. Komplet filtrów plus olej Mopar filtr oleju oryginalny za cały komplet 279 złotych więc jak za oryginalny olej dla mnie rozsądna cena, komplet amortyzatorów tył dałem ostatnio 1150 złotych, można kupić jakiś zamiennik, ale nie polecam bo to kilka stów taniej, ale wg mnie nie warto bo po przejechaniu 20000 km, chińskie amortyzatory poszły do wymiany. Jedyne co ważne przy zakupie samochodu to to żeby kupić dobry egzemplarz bez wywalonych poduch / bo regenerowanie tego to skrajna głupota, a nowe poduszki są kosmicznie drogie / sam oglądałem 10 samochodów i oczywiście handlarzyny próbowały upchnąć samochód z naprawianą deską, dlatego zanim pojedziecie polecam wpisać numer Vin do wyszukiwarki google i odrazu widać wszystkie fotki z aukcji USA. Zanim kupicie sprawdźcie czy gdzieś w pobliżu jest warsztat, który zajmuje się tylko jeepem, jeżdżenie do Mechanika Piotra co naprawia wszystkie samochody wg. mnie nie jest zbyt rozsądne i może pociągnąć za sobą ni potrzebne koszty, ja niestety na start zapłaciłem... W trasie przy normalnej jeździe można spokojnie zejść poniżej 10 litrów, więc nie do końca rozumiem montowanie gazu, jeżeli ktoś robi do 20000 km rocznie.
4,9
~Kamil Cz.
Dodge Durango III
Terenowy 3.6 V6 294KM 216kW
Samochód kupiłem 3 lata temu, robię rocznie koło 30000 i jak na razie nic poważnego się nie wydarzyło, zmieniłem tylko rolkę osprzętu za 100 złotych ( część oryginalna, zamiennik można kupić nawet za 50 złotych) poza tym leję benzynę i jeżdżę. Dla mnie samochód relatywnie ekonomiczny, cała rodzina się mieści, a jak jadę sam też można trochę mocniej przycisnąć na trasie. Skrzynia chodzi bez zarzutu, 8 biegów daje radę. Wykończenie wnętrza jest naprawdę na wysokim poziomie, wentylowane fotele są mega przydatne w lecie. Dotykowy monitor działa mega sprawnie, nagłośnienie robi pozytywne wrażenie. Kolejnym auto na bank będzie Durango.
Średnie spalanie dla Dodge Durango
9,5 – 21,1
l/100 km
13,8 – 25,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,6
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Moj zyciowy rekord! przejechalem ponad 200km z ustawionym tempomatem na 85km/h i komputer pokazal mi wlasnie 11.1L/100km. Ruszalem z pelnym bakiem i gdy dojezdzalem do domu wskazowka od paliwa nawet nie opadla (bylo pod korek). Jestem pod wrazeniem MDSu! Gornej granicy spalania nigdy nie znalazlem, dlatego te 29L/100km jest orientacyjne, ale wiem, ze ma zadatki na wiecej niz 35L/100km. Albo lepiej: "Spali tyle ile moze" - najlepsza odpowedz. Nie wiem, czy inni wlasciciele to zauwazyli, ale gdy nie zwraca sie na ekonomie jazdy na trasie, czyli wyprzedzanie jest szybkie i sprawne, to im szybciej sie jedzie, tym mniej pali. Jechalem ostatnio do Szczyrku, ok. 380km. Gdy jechalem 100km/h, komputer pokazywal 13.7L, gdy przyspieszylem do 120km/h, komp pokazal 13.5L. A gdy za Czestochową trzymalem go tak 130-140km/h, spalanie wyszlo 13.0L/100km. I juz wiele razy tak mialem. Ale oczywiscie jest pewna granica tego. Rozpedzilem go do 185km/h (wiecej juz odciecie paliwa nie pozwolilo - mial rowne 3 tys obrotow) spalanie wzroslo do 15,2L/100km. Srednio bez szalenstw utrzymuje sie 16.7-18.1L/100km (jezdzac do 2,800 obrotow). (Do tej trasy wymienilem wszystkie 16 swiec na Championy, filtr powietrza i napompowalem kola azotem do 2.4 bara). Gdy raz wysiadla mi prawa sonda, spalanie nie schodzilo ponizej 21.0 litrow. Przyjemnosc z jazdy niesamowita! Przerazaja jedynie typowe koszta eksploatacyjne: zalecane jest wymienianie swiec wraz z filtrem powietrza co 20 tys mil, czyli co druga wymiana oleju w silniku. Kolejna rzecz, to ilosc oleju do wymiany i w silniku i w skrzyni. o ile dobrze pamietam, to 8L silnik, 7L skrzynia. Co wiecej, kazdy silnik HEMI bierze olej. ok.1,5L od wymiany do wymiany. Ale te informacje, to juz na inny dzial. Jak znajde chwile, to napisze i tam. Pozdrawiam i polecam wszystkim chetnym kupna Durango!
19,8
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Na początek pragnę powiedzieć że samochód nie jest w kraju, jest to samochód mojego ojca którym on porusza się w Norwegii. Samochód kupiony nowy w 2005 zarejestrowany na ciężarowy. Butla LPG 160l (ok. 130 wchodzi), Gaz STAG 300(czy jakoś tak). Wyniki podane są w benzynie a na gazie od 2 do 5l więcej. Minimalne spalanie uzyskałem ja, gdy ojciec przyjechał nim do Polski a mój samochód się zepsuł, oczywiście nie zarabiam tyle ile ojciec więc musiałem poruszać się powoli, lecz maksymalne uzyskane też przeze mnie gdy ciągnąłem swoją motorówkę na wczasy (ja+dziewczyna+ 2/3 bagażnika zapełnione+przyczepka z łodzią), muszę powiedzieć że ten samochód jest poprostu idealny na polskie drogi, ja jeżdżąc nim nie oszczędzając rospędzam się do 140km/h i włączam tempomacik, poprostu płynie, nie czuć wcale wybojów. W tą naszą mocną zimę powiedziałem ojcu żeby mi go pożyczył ponieważ mój samochód się nie nadaje na takie warunki(audi TT), ostatnio jak wracałem z zakupów pojechałem nietypową drogą, mianowicie przez wsie i poligon gdzie nikt przedemną nie jeździł, śniegu było ok. pół metra a Dodge szedł jak głupi, nie czuł oporu, mogłem się rozpędzić spokojnie do mojej ulubionej predkośca, lecz to nie mój samochód więc trzymałem się 50km/h dwa razy mną lekko zarzuciło. Polecam wszystkim ten samochód, w gazie nie jest tak źle, ja tą zimę wytrzymałem. Aaa i uprzedze pytania, jest on zarejestrowany jako ciężarowy w norwegii więc są tylko 3 siedzenia z przodu, kratka i z tyłu wolna przestrzeń gdzie stoi butla z gazem.
20,5
Dodge Durango II
Terenowy 5.7 i V8 AWD 350KM 257kW
Generalnie w aucie cieżko zejść poniżej 20litrow na setką. A jak ktoś ma ciężką nogę to i pewnie 30 bedzie. Bardzo fajnie i komfortowo się Durango jeździ. Auto ma moc i dobre przyspieszenie. Waży 2300kg i to musi trochę połknąć. Pb spala na poziomie 18litrow. Więc montując LPG mamy oszczędność okolo 45zł. Po okolo 1300km zwraca na się koszt instalacji. Z minusów to trochę buja na zakretach jak w amerykanach. Ale coś za coś. Auto godne polecenia.
Dodge Durango