Szukaj

Informacje o Dodge Charger VII

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta sportowe
Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona motoryzacji, auto-legenda wskrzeszone w atmosferze ekscytacji przemieszanej z niepewnością. Projektanci nowego Chargera postanowili nie bawić się w retro design, dlatego ich dzieło tylko umownie nawiązuje do oryginału. Jest efektowne, choć to już nie ta sama potworna maszyna, co kiedyś. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwielbiam te światła wyglądające jak oko z zawadiacko podniesioną brwią The Rocka. Rozczulają mnie tak bardzo, aż sam przymykam oko na to, że Charger z bomby nabitej gwoździami z krótkim lontem stał się świątecznym filmem familijnym. ~Luzacjusz

Dodge Charger VII – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,1
~uzytkownik
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Charger robi to co do niego należy - zwraca na siebie uwagę. ludzie oglądają się, dzieciaki robią zdjęcia i kręcą tiktoki) Tym wszystkim przysłania swoje wady. Auto polecam kupił bym jeszcze raz nie żałuję decyzji. Z tym, że jest 1 problem teraz jak przyszedł czas na zmianę to nie wiem co wybrać z 1 strony chcę mieć coś bardziej nowoczesnego ale z 2 strony prosta konstrukcja chargera to jego zaleta - łatwość i taniość serwisu. Następna sprawa, że jest to auto ustawisz na parkingu obok panamery e klasy czy a6 lub bmw 5 to i tak on najbardziej zwraca na siebie uwagę i teraz co wybrać na nastepne auto w tak rozsądnych pieniądzach
5,0
~Tomasz
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Samochód ten zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. czyli od dawna :) Kupiłem go rok temu. Nie lubię samochodów dwu drzwiowych. Więc w momencie pojawienia się wersji cztero drzwiowej chciałem do mieć. Mam go w wersji R/T z silnikiem 5,7 HEMI. Doznania z jazdy fantastyczne. Rodzina zadowolona z wielkości wnętrza. A syn z frajdy jazdy. Już samo uruchomienie silnika i jego basowy pomruk wskazują na moc. Spalanie w mieście 13 litrów mieszana jazda 11 litrów, trasa (autostrady i drogi krajowe 10 litrów na 100 km. Pozytywnie mnie zaskoczył, liczyłem się ze spalaniem w granicach 15-16 litrów. Jednakże HEMI działa bez zarzutu. Przy stałej prędkości i ustabilizowania obrotów, przełącza się na 4 cylindry i spalanie spada do 6-7 litrów na 100/km. Ten silnik to rewelacja. Dużo frajdy z ostrzejszej jazdy (jeśli jadę sam) lub wersja ekonomiczna jeśli z boku lub z tyłu siedzi hamulcowy (żona) :) Polecam dla osób lubiących dynamiczną jazdę kultowym samochodem, a jednocześnie mając w dyspozycji rasowego sedana. Pragnienia zaspokojone a rodzina nie narzeka na ciasnotę. Jak to ma miejsce w sportowych samochodach. Nie montuje LPG bo to nie mam sensu. Pomimo że to sadan, na ulicy oglądają się mali jak i duzi chłopcy. Przy obecnych mandatach za prędkość, jakoś zauważyłem, że samochód zaczął mniej spalać.
4,9
~adam 1979
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Świetny samochód na co dzień i od święta . Zmieści wygodnie 5 osobową rodzinę a kierowcy daje dużo radości z prowadzenia. Spalanie oszczędne w trasie 9l oszczędne w mieście 13. Dynamiczna jazda w trasie 12 w mieście 15/16
Średnie spalanie dla Dodge Charger VII
10,9 – 14,3
l/100 km
20,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,6
Dodge Charger VII
Sedan 6.4 HEMI V8 492KM 362kW
Mam ten samochód od ponad roku. Trzeba nauczyć się nim jeździć. Przy technice pędzel do skrzyżowania i hamulec to spalanie będzie z księżyca - przy normalnej jeździe w miarę normalne. Przy jeździe "przepisowej" na autostradzie bądź "S"-ce ostatni średni wynik mam 10,7 (1000 km po autostradzie i jakieś 150-200 po mieście) i to przy ponad godzinie w korku. Drogi krajowe na trasie- w granicach 9 (sama trasa). Oczywiście jak uruchomi się fantazja to spalanie dochodzi do 35 :-) - kto co lubi. Jeden musi zapierdzielać - i wtedy czuje się królem innemu wystarczy świadomość, że po horyzont nie ma nikogo mocniejszego i szybszego :-)
10,5
Dodge Charger VII
Sedan 3.6 V6 296KM 218kW
Autostrada 140km/h- 10l,powyzej 140 rosnie ponad ,ale 13l to juz trzeba sie postarac, ekspresówka/krajowa 220km 50/50% - 8.5l, miasto dynamicznie/korki ponad 13l, "normalnie" miasto -12l, krótkie odcinki na zimnym silniku -ponad 15l.
9,8
Dodge Charger VII
Sedan 3.6 V6 296KM 218kW
Przebieg 50-60k, opony Vredestein Ultrac Vorti+ 245/45R20, zalany z Ceratec, olej MOPAR 5W20. Trasa S7 z Gdańska na tempomacie 120km/h ~ 7.9 L/100km Trasa A1 z Gdańska do Łodzi, tempomat 140 km/h ~ 8.9 L/100km Trasa autostrada 20 (Niemcy), tempomat 140 km/h ~ 9.2 L/100km Trasa krajówkami z Gdańska do Inowrocławia i z powrotem, tempomat 90 km/h ~ 7.4 L/100km Bardzo ekonomiczne auto trasie (do 140 km/h można zamknąć się w 9.0 L/100km w zależności od drogi).
Dodge Charger VII