Szukaj

Informacje o Dodge Charger VI Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Auta sportowe
Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona motoryzacji, auto-legenda wskrzeszone w atmosferze ekscytacji przemieszanej z niepewnością. Projektanci nowego Chargera postanowili nie bawić się w retro design, dlatego ich dzieło tylko umownie nawiązuje do oryginału. Jest efektowne, choć to już nie ta sama potworna maszyna, co kiedyś. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwielbiam te światła wyglądające jak oko z zawadiacko podniesioną brwią The Rocka. Rozczulają mnie tak bardzo, aż sam przymykam oko na to, że Charger z bomby nabitej gwoździami z krótkim lontem stał się świątecznym filmem familijnym. ~Luzacjusz

Dodge Charger VI Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 5077 mm
Szerokość 1905 mm
Wysokość 1482 mm
Rozstaw osi 3052 mm
Rozstaw kół - przód 1611 mm
Rozstaw kół - tył 1620 mm
Prześwit 128 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1061 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 981 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 931 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1510 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1472 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 437 l
Wysokość progu załadowczego 764 mm
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,6
~Max
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Na wstępie mam ten samochód z LPG i nie wiem skąd te dane spalania. Po mieście nigdy nie spaliłem więcej niż 14-15l LPG. Na trasie około 12,5-14l gazu, ale z jazdą na tempomacie maksymalnym 160km/h oraz szybciej około 180-200km/l. Jeźdzę około 90-140km dziennie minimum, a średnio około 200km i zazwyczaj na autostradzie mam tempomat na max (160) plus nożnie więcej. Jeżdżę dość dynamicznie - przyspieszając mocno itd. Nigdy nie spalił mi więcej LPG jak 14-15l. Jest jedno ale, ja mam wersję z 8 biegowym automatem, a ten sprawia, że dodge jest szybszy i ekonomiczniejszy. Przyspieszenie około 6,6-6,9s. Innych tematów nie poruszam... przesiadłem się z aut europejskich (fiat, Volvo, BMW) i dla mnie najlepszy samochód. Zakup był trochę zaspokojeniem marzeń o amerykańcu i zarazem testem, czy mi się to spodoba.... obecnie nie widzę możliwości wrócić do europejczyka. A co do jakości wykonania, to po ponad 220tyś km - w środku jak nowy... a w zawieszeniu nic jeszcze nie robiłem (jedynie na wszelki wypadek wymieniłem gumy stabilizatora za 90zł oryginały - wymiana była dlatego, że szarpakach podobno zaczynały mieć oznaki wybicia.). Aha - standardowo co 100tyś wymiana tarcz hamulcowych oraz co około 40tyś klocki albo przód albo tył. Ponadto zgodnie z zaleceniami producenta skrzyni co 80-120 tyś olej (skrzynia ZF - tak powiedział mi technik, jak zadzwoniłem do nich na infolinię - producenta skrzyni). Reasumując bardzo dobry samochód.
4,9
~Mariusz Miko
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Rodzinny sedan z zacięciem sportowym, za pół ceny BMW. Z gazem bardzo ekonomiczny, za diesla z taką mocą wyjdzie drożej na 100km. Części dostępne, niedrogie. To już nie te czasy co kiedyś. Silnik pentastar jeden z najlepszych i super nadaje się do gazu. ten sam jest w Grand Caravanie, w Town&Country, Voyagerze i innych. Sprawdzony, na łańcuchu, mocny i ekonomiczny -z gazem :-)
4,9
~Mariusz Miko
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Rodzinny sedan z zacięciem sportowym, za pół ceny BMW. Z gazem bardzo ekonomiczny, za diesla z taką mocą wyjdzie drożej na 100km. Części dostępne, niedrogie. To już nie te czasy co kiedyś. Silnik pentastar jeden z najlepszych i super nadaje się do gazu. ten sam jest w Grand Caravanie, w Town&Country, Voyagerze i innych. Sprawdzony, na łańcuchu, mocny i ekonomiczny -z gazem :-)
Dodge Charger VI Sedan Facelifting