Szukaj

Ranking dla Saab 9000 II 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW 1993-1998
Rozstaw kół - przód

W porównaniu uwzględniamy parametry samochodów z tego samego segmentu (wyższa klasa średnia), których data produkcji odpowiada rocznikowi wybranego auta.

Wybrany samochód

25

Saab 9000 II

1522 mm

Ranking samochodów

1

Toyota Camry IV Sedan

23
1545 mm
2

Lancia Kappa Sedan

22
1544 mm

Toyota Camry IV Coupe Solara

22
1544 mm
4

Mercedes Klasa E W210 Kombi S210

20
1542 mm

Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 AMG

20
1542 mm

Mercedes Klasa E W210 Sedan

20
1542 mm

Mercedes Klasa E W210 Sedan AMG

20
1542 mm
8

Honda Legend III

18
1540 mm

Hyundai Grandeur II

18
1540 mm
10

Jaguar S-Type

15
1537 mm
11

Lexus GS I

13
1535 mm

Mitsubishi Diamante II

13
1535 mm

Mitsubishi Sigma Kombi

13
1535 mm

Mitsubishi Sigma Sedan

13
1535 mm
15

Lexus GS II

12
1534 mm
16

Cadillac Fleetwood IV

10
1532 mm

Pontiac Bonneville II

10
1532 mm
18

Mazda Xedos 9

8
1530 mm

Nissan Maxima IV

8
1530 mm

Renault Safrane I

8
1530 mm

Renault Safrane II

8
1530 mm
22

Peugeot 605

5
1527 mm
23

Kia Enterprise

3
1525 mm
24

Audi A6 C4 Avant

2
1524 mm
25

Saab 9000 II

1522 mm

Saab 9-5 I Kombi

1522 mm

Saab 9-5 I Sedan

1522 mm

Saab 9000 I

1522 mm
29

Volvo S70

-1
1521 mm

Volvo V70 I

-1
1521 mm
31

Citroen XM I Hatchback

-2
1520 mm
32

Mazda Millenia II

-3
1519 mm
33

Alfa Romeo 164

-7
1515 mm

BMW Seria 5 E39 M5 Sedan

-7
1515 mm
35

Opel Omega B Kombi

-8
1514 mm

Opel Omega B Sedan

-8
1514 mm
37

BMW Seria 5 E39 Sedan

-10
1512 mm

BMW Seria 5 E39 Touring

-10
1512 mm
39

Audi V8

-12
1510 mm

Mitsubishi Galant VII Hatchback

-12
1510 mm

Mitsubishi Galant VII Sedan

-12
1510 mm

Mitsubishi Galant VIII Kombi

-12
1510 mm

Mitsubishi Galant VIII Sedan

-12
1510 mm

Nissan Maxima III

-12
1510 mm
45

Mazda 929 IV

-13
1509 mm
46

Volvo S90 I

-20
1502 mm

Volvo V90 I

-20
1502 mm
48

Mercedes Klasa E W124 Cabrio

-21
1501 mm

Mercedes Klasa E W124 Cabrio AMG

-21
1501 mm

Mercedes Klasa E W124 Coupe

-21
1501 mm
Saab 9000 II