Szukaj

Dane techniczne Renault Clio III Grandtour Phase II 1.5 dCi 65KM 48kW 2010-2011

Szczegóły nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Średnica zawracania
10.7 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4228 mm
Szerokość
1719 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2025 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1513 mm
Rozstaw osi
2575 mm
Rozstaw kół - przód
1472 mm
Rozstaw kół - tył
1471 mm
Zwis przedni
830 mm
Zwis tylny
823 mm
Prześwit
108 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość od siedziska przedniego do dachu
907 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
861 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1402 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1390 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1380 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1343 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny
1677 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1277 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
439 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1020 mm
Wysokość bagażnika
600 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1446 mm

Szczegóły silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa
1461 cm³
Typ silnika
diesel
Moc silnika
65 KM (48 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
200 Nm przy 1900 obr/min
Doładowanie
turbosprężarkowe
Liczba cylindrów
4
Liczba zaworów
8
Stopień sprężania
18.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
76 × 80.5 mm
Typ wtrysku
bezpośredni Common Rail

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
ze zmiennym, elektrycznym wspomaganiem seryjnie

Opony

Opony podstawowe
185/60 R15

Felgi

Felgi podstawowe
6J X15

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
bębnowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
260 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
203 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
typu McPherson
Rodzaj zawieszenia (tył)
elastyczna oś o programowanej charakterystyce

manualna 5 biegowa FWD Euro 4

Przeniesienie napędu

Rodzaj skrzyni
manualna
Liczba biegów
5
Rodzaj napędu
na przednią oś

Osiągi

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h)
16.2 s

Zużycie paliwa

Średnie spalanie (cykl mieszany)
4.6 l/100km
Spalanie na trasie (na autostradzie)
4.2 l/100km
Spalanie w mieście
5.3 l/100km

Zasięg

Pojemność zbiornika paliwa
55 l
Zasięg (cykl mieszany)
1196 km
Zasięg (autostrada)
1310 km
Zasięg (miasto)
1038 km

Emisja spalin

Emisja CO₂
120 g/km
Norma emisji spalin
Euro 4

Masy

Minimalna masa własna pojazdu (bez obciążenia)
1155 kg
Maksymalna masa całkowita pojazdu (w pełni obciążonego)
1645 kg
Elektromobilność to obecnie jeden z głównych nurtów w rozwoju motoryzacji. Nic więc dziwnego, że praktycznie każdy z producentów chce mieć w swojej ofercie samochód elektryczny, a na rynku obserwujemy boom na elektryki.

Postanowiliśmy zatem przygotować specjalny dział poświęcony autom elektrycznym. Znajdziecie w nim informacje o zasięgach, ładowaniu i pojemnościach baterii, nasze testy samochodów elektrycznych, ciekawostki o nowych modelach aut na prąd, dopłatach do ich zakupu i nowych przepisach.
Renault Clio III Grandtour Phase II
Porównaj parametry
Renault Clio III Grandtour Phase II 1.5 dCi 65KM 48kW (2010-2011)
Wybierz auta, które Cię interesują i sprawdź, jak różnią się ich parametry. Porównaj wymiary zewnętrzne, rozstaw osi, prześwit. Dowiedz się, ile miejsca jest wewnątrz i jak pojemny jest bagażnik. Możesz sprawdzić również parametry silnika i jego osiągi, rodzaj zawieszenia, napędu, hamulców, a nawet wymiary opon.
Chcesz sprawdzić, które auto w klasie średniej ma najniższe spalanie? A może jaki model w segmencie B ma największy prześwit? Albo który samochód sportowy najszybciej przyspiesza? Nasz ranking danych technicznych dostarczy Ci wszystkich potrzebnych informacji.

Dowiesz się, czy samochód, który wybrałeś, jest lepszy niż modele w ofercie konkurencji. Przekonasz się, czy w Twoim aucie jest więcej miejsca wewnątrz niż w innych samochodach z tego samego segmentu. Zobaczysz też, na którym miejscu w rankingu spalania jest model, który zamierasz kupić.
Renault Clio III Grandtour Phase II
Renault Clio III Grandtour Phase II