Szukaj

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Średnica zawracania
10.7 m
Promień skrętu
5.3 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4447 mm
Długość z hakiem holowniczym
4566 mm
Szerokość
1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi
1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu
3617 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu
3402 mm
Wysokość
1620 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1624 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika
2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika
1945 mm
Rozstaw osi
2675 mm
Rozstaw kół - przód
1579 mm
Rozstaw kół - tył
1587 mm
Zwis przedni
923 mm
Zwis tylny
849 mm
Prześwit
219 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
587 mm
Długość kolumny kierownicy
746 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika
1706 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
915 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
912 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1493 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1484 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1451 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1422 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1357 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
395 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1053 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
919 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1861 mm

Własności terenowe

Kąt natarcia
20.0 °
Kąt zejścia
29.0 °

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2020 do 2024 roku
Pojemność skokowa
1598 cm³
Typ silnika
hybrydowy plug-in
Moc silnika
300 KM (221 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
300 Nm przy 3000 obr/min
Moc silnika (spalinowy)
200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy (spalinowy)
300 Nm przy 3000 obr/min
Moc silnika (elektryczny)
223 KM (164 kW)
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, sprężyny śrubowe
Rodzaj zawieszenia (tył)
wielowahaczowe
Amortyzatory
gazowe
Peugeot 3008 II Plug-In Hybrid Facelifting
Aktualnie przeglądasz Peugeot 3008 II Plug-In Hybrid Facelifting