Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Średnica zawracania
11.6 m
Promień skrętu
5.8 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4822 mm
Szerokość
1943 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2154 mm
Wysokość
1764 mm
Rozstaw osi
2915 mm
Rozstaw kół - przód
1628 mm
Rozstaw kół - tył
1634 mm
Prześwit
218 mm
Prześwit 4x4
218 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość oparcia przedniego od komory silnika
1025 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
1013 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
981 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
995 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1491 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1474 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1449 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1428 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1544 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
782 l

Własności terenowe

Kąt natarcia
26.3 °
Kąt rampowy
19.0 °
Kąt zejścia
26.4 °
Głębokość brodzenia
500 mm

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa
6417 cm³
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
468 KM (344 kW) przy 6250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
624 Nm przy 4100 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu
SOHC (OHC)
Liczba cylindrów
8
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
11.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
103.9 × 94.5 mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI), sterowanie sekwencyjne

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem hydraulicznym

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe wentylowane
Grubość tarcz hamulcowych (przód)
34 mm
Grubość tarcz hamulcowych (tył)
28 mm
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
380 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
350 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
Niezależne z układem tłumienia adaptacyjnego Bilstein,
wahaczami trapezowymi (SLA), sprężynami śrubowymi
i przednim stabilizatorem poprzecznym
Rodzaj zawieszenia (tył)
Niezależne wielowahaczowe typu Multilink z układem
tłumienia adaptacyjnego Bilstein,
sprężynami śrubowymi, aluminiowym dolnym wahaczem,
niezależnymi górnymi drążkami stabilizującymi i tylnym
stabilizatorem poprzecznym
Jeep Grand Cherokee IV Terenowy