Szukaj

Ranking dla Dodge Neon II 2.4 i 16V SRT-4 234KM 172kW 2004-2005
Wysokość

W porównaniu uwzględniamy parametry samochodów z tego samego segmentu (niższa klasa średnia), których data produkcji odpowiada rocznikowi wybranego auta.

Wybrany samochód

25

Dodge Neon II

1422 mm

Ranking samochodów

1

BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87

8
1430 mm

Daewoo Nubira I Hatchback

8
1430 mm

Daewoo Nubira I Sedan

8
1430 mm

Daewoo Nubira II Hatchback

8
1430 mm

Daewoo Nubira II Kombi

8
1430 mm

Daewoo Nubira II Sedan

8
1430 mm

Ford Focus I Hatchback

8
1430 mm

Ford Focus I Sedan

8
1430 mm

Łada 110 110 Sedan

8
1430 mm

Łada 110 112 Hatchback

8
1430 mm

Lancia Dedra Sedan

8
1430 mm

Mazda Protege III

8
1430 mm

Proton Impian

8
1430 mm

Volkswagen Golf III Kombi

8
1430 mm
15

Skoda Octavia I Hatchback

7
1429 mm
16

Alfa Romeo 146

3
1425 mm

Hyundai Elantra III Hatchback

3
1425 mm

Hyundai Elantra III Sedan

3
1425 mm

Kia Spectra I Hatchback

3
1425 mm

Kia Spectra I Sedan

3
1425 mm

Opel Astra G Hatchback

3
1425 mm

Opel Astra G Sedan

3
1425 mm
23

Audi A3 8L Hatchback

1
1423 mm

Audi A3 8P Sportback

1
1423 mm
25

Dodge Neon II

1422 mm
26

Alfa Romeo 147 Hatchback

-1
1421 mm

Audi A3 8P Hatchback 3d

-1
1421 mm

Chrysler Neon II

-1
1421 mm

Seat Toledo I

-1
1421 mm
30

Citroen Xsara I Kombi

-2
1420 mm

Citroen Xsara II Kombi

-2
1420 mm

Fiat Brava

-2
1420 mm

Fiat Bravo I

-2
1420 mm

Fiat Marea Sedan

-2
1420 mm

FSO Polonez Atu Plus

-2
1420 mm

FSO Polonez Caro Plus

-2
1420 mm

Kia Rio I Sedan

-2
1420 mm

Mitsubishi Lancer VII Kombi

-2
1420 mm

Peugeot 307 II Cabrio

-2
1420 mm

Renault Megane I Hatchback

-2
1420 mm

Renault Megane I Kombi

-2
1420 mm

Renault Megane I Sedan

-2
1420 mm

Renault Megane II Cabrio

-2
1420 mm

Rover 200 III

-2
1420 mm

Rover 25 Hatchback

-2
1420 mm

Subaru Impreza I Kombi

-2
1420 mm
47

Volkswagen Golf IV Cabrio

-4
1418 mm
48

Peugeot 307 I Cabrio

-5
1417 mm
49

Ford Escort VII Kombi

-6
1416 mm
50

Audi A3 8L S3 Hatchback

-7
1415 mm
Dodge Neon II