Szukaj

Ranking dla Chrysler Intrepid I
Rozstaw kół - tył

W porównaniu uwzględniamy parametry samochodów z tego samego segmentu (wyższa klasa średnia), których data produkcji odpowiada rocznikowi wybranego auta.

Wybrany samochód

5

Chrysler Intrepid I

1575 mm

Ranking samochodów

1

Ford Crown Victoria I

33
1608 mm

Lincoln Town Car II

33
1608 mm
3

Audi A6 C5 Avant

15
1590 mm

Audi A6 C5 Sedan

15
1590 mm
5

Chrysler Intrepid I

1575 mm

Dodge Intrepid I

1575 mm
7

Nissan President II

-5
1570 mm
8

Audi A6 C4 S6 Avant

-12
1563 mm
9

Honda Legend III

-25
1550 mm

Hyundai Grandeur II

-25
1550 mm
11

Mercedes Klasa E W210 Kombi S210

-29
1546 mm

Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 AMG

-29
1546 mm
13

Kia Enterprise

-30
1545 mm

Mitsubishi Diamante II

-30
1545 mm

Toyota Camry III Sedan

-30
1545 mm
16

Cadillac Fleetwood V

-33
1542 mm
17

Honda Legend II Coupe

-35
1540 mm

Honda Legend II Sedan

-35
1540 mm
19

Mercedes Klasa E W210 Sedan

-39
1536 mm

Mercedes Klasa E W210 Sedan AMG

-39
1536 mm
21

Mitsubishi Diamante I Kombi

-40
1535 mm

Mitsubishi Diamante I Sedan

-40
1535 mm
23

Lancia Kappa Coupe

-42
1533 mm
24

Audi V8

-45
1530 mm

Lancia Kappa Kombi

-45
1530 mm

Lancia Kappa Sedan

-45
1530 mm

Mazda Xedos 9

-45
1530 mm

Mitsubishi Sigma Sedan

-45
1530 mm

Opel Omega B Sedan

-45
1530 mm
30

Audi A6 C4 S6 Sedan

-47
1528 mm
31

Audi 100 C4 S4

-48
1527 mm

Peugeot 605

-48
1527 mm
33

BMW Seria 5 E39 Sedan

-49
1526 mm
34

Opel Omega B Kombi

-50
1525 mm
35

Audi A6 C4 Avant

-51
1524 mm
36

BMW Seria 5 E39 Touring

-53
1522 mm
37

Lexus ES III (XV20)

-55
1520 mm

Toyota Avalon I

-55
1520 mm

Toyota Camry IV Sedan

-55
1520 mm

Volvo 960 Kombi

-55
1520 mm

Volvo 960 Sedan

-55
1520 mm
42

Mazda 929 IV

-56
1519 mm

Mazda Millenia I

-56
1519 mm

Pontiac Bonneville II

-56
1519 mm
45

Lexus GS I

-60
1515 mm

Volvo S90 I

-60
1515 mm

Volvo V90 I

-60
1515 mm
48

Lexus GS II

-61
1514 mm
49

Nissan Maxima IV

-65
1510 mm
50

Mitsubishi Galant VII Hatchback

-70
1505 mm
Chrysler Intrepid I