Szukaj

Informacje o Dacia Sandero III Hatchback 5d

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Auta małe

Model należący do segmentu B produkowany od 2008 roku. Debiut Sandero, tyle że pod szyldem Renault przypadł na koniec 2007 roku – pod nazwą Renault Sandero auto miało swoją premierę w Brazylii (w większości krajów Ameryki Południowej model oferowany jest jako Renault Sandero; Dacia jest tam nieznaną marką). Zbudowano je na zmodyfikowanej płycie podłogowej Nissan B (powstał na nim również Logan, Renault Modus i Nissan Micra). Dostępny również w uterenowionej wersji Sandero Stepway. Od 2012 roku dostępna jest druga generacja modelu. Sandero w większości bazuje na podzespołach Dacii Logan.

czytaj więcej
Powagosław

Dacia nie musi się już wstydzić za wygląd swoich aut, a ich nabywcy nie muszą wstydzić się, że jeżdżą Dacią. Sandero to jeden z niewielu przykładów w tej klasie, gdy auto wygląda na znacznie droższe niż jest w rzeczywistości.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak sobie myślę, że gdyby nasz wspaniały kraj wyprodukował coś na obraz i podobieństwo Dacii Sandero, wszyscy cmokalibyśmy z zachwytu. A tak mówimy: bue… Dacia. To w ramach komplementu. Bo obiektywnie to mi się średnio ten wóz podoba.

~Luzacjusz

Dacia Sandero III Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,53 m
Długość 4088 mm
Szerokość 1848 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2007 mm
Wysokość 1499 mm
Rozstaw osi 2604 mm
Rozstaw kół - przód 1533 mm
Rozstaw kół - tył 1518 mm
Zwis przedni 819 mm
Zwis tylny 666 mm
Prześwit 162 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 328 l
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 25% / przeciw: 75%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Dacia Sandero III Hatchback 5d
6,7 – 7,8
l/100 km
7,5 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Dacia Sandero III
Hatchback 5d 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Przebieg 1600km czyli na dotarciu w trybie Eco ocena stylu ergonomii jazdy 72%, spalanie na oponach bridgestone klasa A/B około 0,5l gazu na 100km mniej niż na oponach zimowych Nokian zasięg na zbiorniki LPG to około 610-630km. Na trasie 30km trasa/miasto 80/20 z w zakresie prędkości 65-120 km/h. średnie spalanie wychodzi troszkę mniej niż komputer wskazuje np: 6,6l/100km w rzeczywistości wyszło 6,5l/100km.
7,3
Dacia Sandero III
Hatchback 5d 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacie Sandero 1.0 TCe LPG nabyłem 3 tygodnie temu. Dziś wymieniłem olej silnikowy (przebieg 1400 km). Jednostka dość dynamiczna, choć preferuję tryb ECO ze względu na to, że także podczas jego włączenia auto zachowuje się przyzwoicie a osiągi są zadowalające. Samochód praktycznie po paru sekundach pracy na zimnym silniku przełącza się na gaz. Są opinie, że pojazd posiada dotrysk benzyny podczas wysokich obciążeń, jednak od momentu zakupu nie zauważyłem znacznego ubytku Pb. Ocena 5/5
7,8
Dacia Sandero III
Hatchback 5d 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto posiadam od miesiąca. Przebieg 1420km, silnik dopiero się dociera. Jak narazie 3 tankowania i zadowalające spalanie. Minimalme spalanie uzyskałem trasa( drogi powiatowe max 90km/h) i miasto( Kraków) w stosunku 50/50 przy dosyć dynamicznej jeździe. Minimalne spalanie to przy jeździe do 3tys obrotów na dotarciu silnika trasa/miasto w stosunku 70/30
Dacia Sandero III Hatchback 5d