Najmniejszy diesel 1.5l dCi 75KM i benzynowy 1.2l 75KM nie gwarantują żadnych emocji. Są tak naprawdę furtką do tego, by wyjechać autem z salonu. Szczególnie 1.2l jest leniwy i wymaga wysokich obrotów do jazdy. Jednak problemy z dynamiką w pewnym stopniu likwiduje 1.5l dCi 90KM oraz doładowany 1.2l 90KM. Ten drugi ma co prawda tragiczny dźwięk za sprawą 3 cylindrów, ale za to nadaje autu wystarczające osiągi do codziennej eksploatacji. Diesel jest droższy, jeździ podobnie, ale za to mniej pali, więc spodoba się osobom często podróżującym.
czytaj więcej
Dacia nie musi siÄ™ już wstydzić za wyglÄ…d swoich aut, a ich nabywcy nie muszÄ… wstydzić siÄ™, że jeżdżą DaciÄ…. Sandero to jeden z niewielu przykÅ‚adów w tej klasie, gdy auto wyglÄ…da na znacznie droższe niż jest w rzeczywistoÅ›ci.
~Powagosław
Tak sobie myÅ›lÄ™, że gdyby nasz wspaniaÅ‚y kraj wyprodukowaÅ‚ coÅ› na obraz i podobieÅ„stwo Dacii Sandero, wszyscy cmokalibyÅ›my z zachwytu. A tak mówimy: bue… Dacia. To w ramach komplementu. Bo obiektywnie to mi siÄ™ Å›rednio ten wóz podoba.
Dacia nie musi siÄ™ już wstydzić za wyglÄ…d swoich aut, a ich nabywcy nie muszÄ… wstydzić siÄ™, że jeżdżą DaciÄ…. Sandero to jeden z niewielu przykÅ‚adów w tej klasie, gdy auto wyglÄ…da na znacznie droższe niż jest w rzeczywistoÅ›ci.
~PowagosÅ‚awTak sobie myÅ›lÄ™, że gdyby nasz wspaniaÅ‚y kraj wyprodukowaÅ‚ coÅ› na obraz i podobieÅ„stwo Dacii Sandero, wszyscy cmokalibyÅ›my z zachwytu. A tak mówimy: bue… Dacia. To w ramach komplementu. Bo obiektywnie to mi siÄ™ Å›rednio ten wóz podoba.
~Luzacjusz