Szukaj

Informacje o Dacia Logan II Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowy wariant 1.2 KM można kupić też z fabryczną instalacją LPG. Cokolwiek dopływa do silnika, ten i tak jest po prostu przeciętny. Z kompletem pasażerów jest mu ciężko, a podczas normalnej eksploatacji idealnie sprawdza się podczas transportu z jednego miejsca w drugie. Bez żadnych emocji. Dużo lepsze wrażenie robi za to doładowany wariant Tce 90KM. Jest elastyczniejszy i żwawszy. Podobnie sprawa wygląda w przypadku diesli. 90-konną wersję warto rozważyć. Z kolei w 75-konnej niektórym może brakować mocy w trasie.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 898 cm3
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 2250 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny Stop&Start
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Wojtek
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Samochód używałem od nowości jako służbowy. Przed odbiorem miałem "już wyrobioną opinie", na podstawie wszystkich dacio krytyków którzy samochodu nie widzieli ale na podstawie ceny skazują auto na porażkę. Jednak co się okazało? Samochód jak na swoją cenę jest super, jest po prostu dobrze wyceniony. Po przejechaniu ponad 50 tys km tylko utwierdziłem się w przekonaniu. Obecnie samochodu już nie mam, ale wnioski pozostały w głowie i rozważam kupno swojego pierwszego nowego samochodu - właśnie Daci, może Dustera, ale dalej Daci. A nie 5 letnie, po gwarancji z niewiadomą historią. Tym bardziej że o auta dbam, więc wolę czas na naprawianie i próbę przywrócenia dobrego stanu samochodu od kogoś, poświecić na inne rozrywki. Do rzeczy, konkrety które pamiętam najbardziej: - silnik do miasta wystarczający - na początku odczuwalna straszna turbodziura. Prowadząca wręcz do niebezpiecznych sytuacji. Po czasie albo się ułożyło albo ja się ułożyłem - względny komfort przy dużych prędkościach kończy się na 120 km/h. Można i 160 km/h pojechać ale nie jest to miłe przeżycie - przeogromny bagażnik, duża wnęka - skrzynia chodząca średnio. - bardzo słabe hamulce, zbyt czuły abs. - żenujący poziom obsługi serwisowej - być może to wina tego że auto było w leasingu - w środku czuć taniochę, prostotę (to akurat plus). Boczki przy drzwiach bardzo podatne na rysy. - samochód kompletnie bezobsługowy, żadnych awarii. Tylko przednie klocki wymienione przy około 50 tys km. Auto jest głośne przy dużych prędkościach, tanie w odczuciu, nie budzi podziwu u sąsiadów (choć moim zdaniem bryła jest bardzo ładna - tu chyba bardziej chodzi i logo), ale tanie w zakupie i bezawaryjne. Do tego tanie w eksploatacji, bardzo pojemne. Czy w tej cenie można dostać coś podobnego?
3,6
~niezadowolony
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Tani samochód do miasta i sporadyczne wyjazdy poza miasto. Słabe materiały wykończenia, tu skrzypi tam szeleści. Bardzo długi czas nagrzewania się silnika, i słaby nadmuch. Beznadziejna fabryczna instalacja LPG Bardzo duży bagażnik, wysoko położony. Przestronny w środku. Nie warto kupować najbogatszej wersji z LPG,która to instalacja na poważne wady.W mojej ocenie lepiej pomyśleć o uboższej wersji bez gazu dopłacić do klimatyzacji a GAZ zamontować w niezależnej stacji montażowej i wykupić ubezpieczenie na silnik.
4,5
~Winrar
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Dacia Logan II Sedan Facelifting