Szukaj

Informacje o Dacia Logan II Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu Lodgy. Logan II powstał na płycie podłogowej (Dacia M0), która jest unowocześnioną wersją konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowała też drugą generację Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce Płn. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Dacia Logan II Sedan Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4358 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1994 mm
Wysokość 1517 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1496 mm
Rozstaw kół - tył 1486 mm
Zwis przedni 827 mm
Zwis tylny 896 mm
Prześwit 128 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1257 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 510 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Całokształt - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Katowiczak
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Fajne auto, przestronne, małe spalanie po mieście 6litrów, wygodne miękkie fotele, fajna tapicerka, pełne wyposażenie z tempomatem, podłokietnikiem, tylne szybami elektrycznymi, skóra na kierownicy i lewarku i czujnikami parkowania poniżej 39 tys. Fajne miękkie zawieszenie, ogromny bagażnik ponad 500l z wnęką pod wykładziną jeszcze jest z 60 litrów pojemności dodatkowo. Auto do 120km/h i po dotarciu ciche. Poniżej 100km/h zaskakująco ciche. Dynamiczny silnik i masa w okolicy 1 tony robi robotę. Auto dużo lepsze niż Tipo, lepsza wygoda foteli, kabiny i silnik mniejsze spalanie. Polecam poniżej 40 tys najlepszy wybór.
3,9
~Wojtek
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Samochód używałem od nowości jako służbowy. Przed odbiorem miałem "już wyrobioną opinie", na podstawie wszystkich dacio krytyków którzy samochodu nie widzieli ale na podstawie ceny skazują auto na porażkę. Jednak co się okazało? Samochód jak na swoją cenę jest super, jest po prostu dobrze wyceniony. Po przejechaniu ponad 50 tys km tylko utwierdziłem się w przekonaniu. Obecnie samochodu już nie mam, ale wnioski pozostały w głowie i rozważam kupno swojego pierwszego nowego samochodu - właśnie Daci, może Dustera, ale dalej Daci. A nie 5 letnie, po gwarancji z niewiadomą historią. Tym bardziej że o auta dbam, więc wolę czas na naprawianie i próbę przywrócenia dobrego stanu samochodu od kogoś, poświecić na inne rozrywki. Do rzeczy, konkrety które pamiętam najbardziej: - silnik do miasta wystarczający - na początku odczuwalna straszna turbodziura. Prowadząca wręcz do niebezpiecznych sytuacji. Po czasie albo się ułożyło albo ja się ułożyłem - względny komfort przy dużych prędkościach kończy się na 120 km/h. Można i 160 km/h pojechać ale nie jest to miłe przeżycie - przeogromny bagażnik, duża wnęka - skrzynia chodząca średnio. - bardzo słabe hamulce, zbyt czuły abs. - żenujący poziom obsługi serwisowej - być może to wina tego że auto było w leasingu - w środku czuć taniochę, prostotę (to akurat plus). Boczki przy drzwiach bardzo podatne na rysy. - samochód kompletnie bezobsługowy, żadnych awarii. Tylko przednie klocki wymienione przy około 50 tys km. Auto jest głośne przy dużych prędkościach, tanie w odczuciu, nie budzi podziwu u sąsiadów (choć moim zdaniem bryła jest bardzo ładna - tu chyba bardziej chodzi i logo), ale tanie w zakupie i bezawaryjne. Do tego tanie w eksploatacji, bardzo pojemne. Czy w tej cenie można dostać coś podobnego?
3,6
~niezadowolony
Dacia Logan II
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Tani samochód do miasta i sporadyczne wyjazdy poza miasto. Słabe materiały wykończenia, tu skrzypi tam szeleści. Bardzo długi czas nagrzewania się silnika, i słaby nadmuch. Beznadziejna fabryczna instalacja LPG Bardzo duży bagażnik, wysoko położony. Przestronny w środku. Nie warto kupować najbogatszej wersji z LPG,która to instalacja na poważne wady.W mojej ocenie lepiej pomyśleć o uboższej wersji bez gazu dopłacić do klimatyzacji a GAZ zamontować w niezależnej stacji montażowej i wykupić ubezpieczenie na silnik.
Dacia Logan II Sedan Facelifting