Szukaj

Informacje o Dacia Logan II MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowy wariant 1.2 KM można kupić też z fabryczną instalacją LPG. Cokolwiek dopływa do silnika, ten i tak jest po prostu przeciętny. Z kompletem pasażerów jest mu ciężko, a podczas normalnej eksploatacji idealnie sprawdza się podczas transportu z jednego miejsca w drugie. Bez żadnych emocji. Dużo lepsze wrażenie robi za to doładowany wariant Tce 90KM. Jest elastyczniejszy i żwawszy. Podobnie sprawa wygląda w przypadku diesli. 90-konną wersję warto rozważyć. Z kolei w 75-konnej niektórym może brakować mocy w trasie.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 73 KM (54 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 107 Nm przy 4250 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 69 x 76,8 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~krakus 2
Dacia Logan II
MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW
Pojazd kupiony do firmy głównie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. 90% trasy jest robione w mieście. W tym segmencie cenowym i wielkościowym, praktycznie nie ma konkurencji. Wyposażenie pojazdu jest adekwatne do ceny i kupując Logana , świadomie podejmowałem decyzję godząc się na takie niskobudżetowe rozwiązania. Mocy i przyspieszenia są wystarczające do jazdy po mieście ale na trasie to już mu brakuje. No cóż - to nie jest Ferrari ani BMW M3. Plusem tego autka są gabaryty ( BAGAŻNIK JEST ZDECYDOWANIE WIĘKSZY NIŻ W BMW E 91 kombi), wysokie zawieszenie i jest ono dosyć komfortowe. Spalanie benzyny też nie jest za wysokie. Jedno co mnie zastanawia to czemu taki mały akumulator producent wsadził. Postoi sobie z pół godziny na światłach awaryjnych a macie gwarantowane, że akumulator wam rozładuje się do zera. Jako auto do roboty to sprawdza się, pod kątem praktyczności też ale jakbym miał kupować auto do celów prywatnych i żeby sąsiedzi mi zazdrościli to wybrałbym ze stajni Dacia właśnie DUSTER.
4,6
~Wojtas
Dacia Logan II
MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW
To doskonałe auto dla rodziny szukającej możliwości prostego przemieszczania się. Było na prawdę tanie (38.900 zł) a za tą cenę miałem klimatyzację, radio z bluetooth etc. Jakość wykonania jest adekwatna do ceny za pojazd, ale faktem jest, że od 4 lat w aucie wymieniłem tylko akumulator (nie licząc oleju czy filtrów)! Szkoda, że już ich nie robią na nowej platformie, bo wymieniłbym na nowszy model...
Dacia Logan II MCV Facelifting