Szukaj

Informacje o Dacia Logan II MCV

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod wzglÄ™dem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco mÅ‚odszÄ…, drugÄ… generacjÄ… Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wczeÅ›niejszego modelu Lodgy. Logan II powstaÅ‚ na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej (Dacia M0), która jest unowoczeÅ›nionÄ… wersjÄ… konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowaÅ‚a też drugÄ… generacjÄ™ Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce PÅ‚n. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglÄ…daÅ‚ dokÅ‚adnie na miarÄ™ swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coÅ› takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotÄ™”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpiÄ™. Nawet jeÅ›li coÅ› jest tanie, niech chociaż jakoÅ› wyglÄ…da.

~Luzacjusz

Dacia Logan II MCV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4492 mm
Szerokość 1733 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1994 mm
Wysokość 1519 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1550 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Rozstaw kół - przód 1493 mm
Rozstaw kół - tył 1476 mm
Zwis przedni 813 mm
Zwis tylny 1046 mm
Prześwit 142 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1518 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 573 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1050 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,6
~Dariusz
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
pojaz kombi, lata na taxi i tylko do tego sie nadaje, wyglad to katastrofa jedyne auto gdzie zbiera sie bloto w klapce paliwowej jakim smigałem, spalanie gazu to 10- 11 litrów uwazam za dobry winik, gabarytowo daje rade, cena masakra za ten pojazd powino sie brac nie wiecej jak 30 tysiecy a nie 51, teraz zwary i minusy, psujca sie manetka od swiatel i sygnalu dzwiekowego, promien zawracania kiepski, aluto powyzej 120 km robi sie niebezpieczne, zachowuje sie, kolysanie jak by tir mnie mijał powyzzej 105 robi sie glosno przy 120 trudno rozmawiac do 100 jest ciche nie podswietlone przelaczniki w moim modelu przelaczniki szyb centralnie na kokpicie jak z lat 90, klima działa kiepsko w korkach, przy smiganiu po trasie daje rade plastiki tandeta siedzisko z przodu przykrótkie brak regulacji wysokości juz w jednym miejscu przetarte do metalu brak regulacji kierownicy oraz podswietlenia zegarow, lewarek zmiany biegow made in f126 p a przelaczanie biegow glośne za sprawa tego lewarka, zarowki H4 to chyba ostatnie auto produkowane na tym typie nie umiem znaleśc zadnych plusoww tym aucie po za gabarytem i idealnym silnikiem wylacznie do miasta na taxil, prywatnie nigdy tego bym nie kupił
4,5
~Casey
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V LPG 75KM 55kW
Dokladnie tego spodziewalem sie po tym aucie, a kupilem bez jazdy probnej. Jakosc materialow i spasowanie nie pozostawia wiele do zyczenia (przy tej cenie) plastiki sie troche rysuja (kluczykiem przy stacyjce), podloga bagaznika moglaby byc lepiej mocowana i wykladzina pod nogami kierowcy powinna byc trwalsza (po 100kkm jest przetarta pod dywanikiem). Jednak w czasach kiedy MB (mam w rodzinie) jest wykonczony jak Wartburg (mialem w rodzinie) nie ma powodow sie czepiac. Autostradowa predkosc podrozna na poziomie 160km/h (utrzymywana przez kilkaset km) jest calkowicie do przyjecia (wtedy pali 14l LPG/100km), max lekko powyzej 180km/h tez jest ok, choc instrukcja na to: niemozliwe! ;) Wydaje mi sie, ze to dzieki wlasciwie dotaremu silnikowi i odpowiedniej jakosci gazu. Halas. No tak, jakis jest, ale przeciez byc musi, w koncu to nie Lex 400, ale ale np.: pokonujac trase PL - DE tankuje na pierwszej stacji w Niemczech i po przejechaniu kilkunastu kilometrow znacznie obniza sie poziom halasu ;) Audio: MediaNav jest bardziej niz ok, zawsze mi sie wydawalo, ze prawdziwy komp w aucie to najlepsze rozwiazanie, ok ten nie jest prawdziwym kompem, tylko tabletem LG na Windzie i to zblokowanym, ale albo mozna z tym zyc, albo mozna to obejsc ;) Glosniki do wymiany. Nie rozumiem narzekan na prowadzenie, wciaz jezdze na seryjnym zawieszeniu i hmm...to nie chodzi o samochod ;) Wnetrze jest dosc przestronne i ma spory bagaznik, pozycja za kierownica i fotele do przajecia, choc do Volvo mu daleko. Deska wyglada calkiem ok, lekka bolaczka jest brak sciemniacza. Umiejscowienie przyciskow, klamek i itp rzeczy ma trzeciorzedne znaczenie, bo max. po kilku tysiacach km mozna sie przyzwyczaic do tego, nawet do tych nawigacyjnych nieporozumien w postaci obrotowych joystickow, na szczescie MediaNav jest szybki i bezproblemowy. Generalnie za ta cene samochod jest bardzo dobry, choc ma kilka drobnych minusow.
4,6
~KierowcaaGD
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V LPG 75KM 55kW
Auto zdecydowanie warte swojej ceny. Bardzo pojemne i funkcjonalne. Tanie w serwisie i ekonomiczne mimo użytkowania na taxi oraz w trasach. Na trasie można zejść do 7L LPG przy 4os i pełnym bagażniku.
Åšrednie spalanie dla Dacia Logan II MCV
6,6 – 8,3
l/100 km
4,4 – 5,0
l/100 km
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II MCV rocznik 2019 silnik 1.0 Sce. (auticentrum nie uzupełniło) . W trasie jadąc 60 km na h komputer pokazywał 3,2 l/100 km. Jednak po zatankowaniu wyszło więcej. Na razie rekord w trasie przy dłuższej jeździe wyszło 4,1. Ogólnie w trasie wychodzi miedzy 4,2 a 4,7 czyli średnia w trasie około 4,5 l/100 km. W mieście latem 5,2. zimą około 5,7. Na razie mieszany wychodzi 4,9. po 20 tys km. Wcześniej miałem Skodę Citigo. Uważam ten samochód za jeden z najoszczędniejszych i po 85 tys km wynik 4,7. Czyli Logan pali nie wiele więcej od takiego maluszka jak Citigo. Moim zdaniem jeżeli chodzi o praktyczność i niskie koszty to najlepsze autko. Jest megoa praktyczne, można w nim przenocować, pali niewiele, serwis nawet w ASO to około 300 zł. Jest w trasie bardzo wygodne. Jeżeli komuś nie przeszkadza jakość wykonania to jest to naprawdę fajny samochód.
5,9
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Auto kupiłem jako 2 letnie z przebiegiem 55tyś km. Silnik 1.2 16v jest bardzo oszczędny. W trasie jadąc z prędkością 90km/h spalanie waha się w granicy 4,5-4,7l/100km. W cyklu mieszanym średnie spalanie wynosi około 6,5l/100km natomiast jeżdżąc tylko i wyłącznie po mieście trzeba liczyć się ze spalaniem w granicy 7,5-8l PB. Jak na swoje gabaryty i mały silnik ( w praktyce jest to 1.1 - pojemność skokowa 1149cm) spalanie przyzwoite. Osiągi nie powalają ale do przemieszczania z punktu A do punktu B czy wyjazdy wakacyjne z rodziną wystarczają. Jak trzeba bez problemu jedzie licznikowe 170km/h. Jak na razie nic w aucie się nie psuje od zakupu przejechałem ponad 6tyś. km i auto jest prawie w 100% oryginalne - po zakupie wymieniłem tarcze + klocki z przodu ( TRW po zniżkach komplet 300zł), świece zapłonowe+ filtry+ olej ( 300zl), Jak na 5 miesięcy użytkowania i ponad 6 tysięcy przejechanych km super. Z wad to słabej jakości boczki drzwiowe które szybo się rysuje, niewygodne fotele na większe trasy ( ponadto od 1,5 tys km zaczęły wydawać dźwięki jak stare zardzewiałe zawiasy) ale te wady nie skreślają samochodu, za podobne pieniądze można kupic 10cio letnie auto wyższej klasy mi Avensis II, Passata B5 FL, Focusa MK2 FL ale będzie miało większy przebieg i z pewnością na start po zakupie trzeba było by zainwestować parę złotówek mi. w zawieszenie czy zapłon. Jak ktoś nie potrzebuje auta aby chwalić sie sąsiadom i znajomym to gorąco polecam auta spod znaku otwieracza. W rodzinie mam 4 dacie ( Duster 2010, MCV II 2013, MCV II 2014 , Sandero II 2015) i żadne z tych aut nigdy nie zawiodło. Pozdrawiam
6,5
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Auto w trasie pali bardzo dużo. Polecam do miasta i okolic. Trochę byłem rozczarowany owym spalaniem bo do 90 jest w miarę ale to co dzieję się dalej to niezłe jaja. Auto na autostradzie traci paliwo szybciej niż Porsche Cayenne także radzę uważać i raczej decydować się na wersję 0.9 90km. Bardziej oszczędna, dynamiczna i nie wyje jak syrenka strażacka (jeździłem Clio z tym silnikiem).
Dacia Logan II MCV