Dacia Logan MCV - bez opłat za metkę
Metka czyni cuda, dlatego uznane marki potrafią kosztować krocie. I to mimo tego, że mogą być produkowane w chińskiej dzielnicy industrialnej,...
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu Lodgy. Logan II powstał na płycie podłogowej (Dacia M0), która jest unowocześnioną wersją konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowała też drugą generację Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce Płn. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.
TAK(81%)
przyspieszenia
spalania
wyciszenia
Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.
~PowagosławPierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.
~Luzacjusz