Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2004-2012. Według pierwotnych planów Renault, Logan miał być premierowym modelem odrodzonej marki Dacia, skierowanym do mniej zamożnej klienteli, tanim autem kosztującym mniej niż 5 tys. euro. Dlatego niemal w całości oparto go o rozwiązania z innych samochodów Renault, takich jak: Modus (zmodyfikowana płyta podłogowa B0), Clio (zawieszenie) czy Thalia i Megane (silniki). W latach 2006 i 2008 Logan przechodził modernizacje. Był też dostępny w wersjach: siedmiomiejscowego kombi (Logan MCV), Logan Pick-up oraz dostawczego vana (Logan Van).
czytaj więcej
Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.
~Powagosław
Pierwszy Logan wyglÄ…daÅ‚ dokÅ‚adnie na miarÄ™ swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coÅ› takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotÄ™”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpiÄ™. Nawet jeÅ›li coÅ› jest tanie, niech chociaż jakoÅ› wyglÄ…da.
Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.
~PowagosÅ‚awPierwszy Logan wyglÄ…daÅ‚ dokÅ‚adnie na miarÄ™ swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coÅ› takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotÄ™”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpiÄ™. Nawet jeÅ›li coÅ› jest tanie, niech chociaż jakoÅ› wyglÄ…da.
~Luzacjusz