AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Dacia
Jogger
1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Informacje
o Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Lata produkcji:
2022 – teraz
(2022, 2023, 2024)
Segment:
VANy
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Wideo
z Dacia Jogger
Zobacz więcej filmów
Ogłoszenia
używanych
Dacia Jogger
Liczba ogłoszeń:
104
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 2024
Cena:
97 150
PLN
Dacia Jogger Extreme 1.0 TCe 100KM MT LPG|system kontroli martwego pola
2024
1 km
100 KM
benzynowy z lpg
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 2024
Cena:
95 400
PLN
Od ręki - Dacia Jogger Extreme+ 1.0 ECO-G 7os. 100KM
2024
1 km
100 KM
benzynowy z lpg
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 2024
Cena:
88 900
PLN
Od ręki - Dacia Jogger Jogger Expression LPG 7os. 100KM 1.0 TCe
2024
1 km
100 KM
benzynowy z lpg
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Produkowany
od
2022
roku
Pojemność skokowa
999
cm
3
Typ silnika
benzynowy z lpg
Moc silnika
100
KM
(74
kW
)
przy
4600
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
170
Nm przy
2000-3500
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
3
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
12
Średnica cylindra × skok tłoka
72,2 x 81,34
mm
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba biegów
6
System start&stop
Dostępny
Zobacz dane techniczne
Oceny
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Liczba ocen:
15
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(73%)
Zalety
+ Bezawaryjność (poważne usterki)
+ Bezawaryjność (drobiazgi)
+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wady
- Silnik
- Wentylacja i ogrzewanie
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
1,6
~L
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Po 2 latach eksploatacji i 110 000 km stwierdzam - Jogger to wyrób samochodopodobny, jakość wykonania -dramat. Całe wnętrze wykonane z twardego taniego plastiku- już w busach wygląda to lepiej, siedzenia nie wygodne siedzi się jak na taborecie, tylna kanapa dla krasnali ogrodowych, wyższe osoby przebiją dach głową. Karoseria- blacha ma grubość sreberka od czekolady, ocynk no cóż chyba też nie koniecznie, po 2 latach i 110 000 km zaczynają wychodzić rude punkty na karoserii, spasowanie elementów w aucie wychodzącym z fabryki jest jak w aucie po kolizji. Silnik - porażka nie ma mocy, górkę widzi wcześniej niż kierowca, pod górkę nie ma mowy o przyspieszeniu a wręcz prędkość spada, na dodatek pali 10-11 l LPG /100km, gdzie np corolla 1.8 mieściła się w 9l, volvo 2.4 pali tle co ta Dacia. Do tego usterki już na gwarancji - wyciekający olej z silnika, elektronika to jedna wielka dyskoteka - aso nie potrafiło tego ogarnąć. Zawieszenie miękkie buja się na wszystkie strony. Bagażnik duży ale podłoga bardzo nieforemna - nie ma równej powierzchni. Wyciszenia brak - hałas w środku jak na pasie startowym lotniska, silnik wyje, szum powietrza, w polonezach 30 lat temu było ciszej. Jedyne plusy - światła mijania led, pojemność bagażnika, sposób składania tylnych siedzeń, tanie części zamienne. Dla firmy dobry wybór bo tanie i tanie. Jesli ktoś to kupuje jako samochód prywatny i mówi, że fajny silnik i ogólnie fajne auto to chyba jeździł totalna ruiną z innej epoki wcześniej. Z czystym sumieniem nie polecam.
4,6
~Darek
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Samochód zakupiony z pełną świadomością i po przemyśleniach, po jazdach próbnych oraz przeczytaniu tysiący opinii. W odstawkę poszła 5-letnia Skoda Rapid 110 KM, kupiona nowa za 63 tys. PLN, a Dacia z najlepszym wyposażeniem 100 tys. PLN, co ukazuje sytuację z cenami...Jednym słowem - dramat! Chciałem Skodę, ale aby mieć pojazd z porównywalnym albo większym bagażnikiem niż Rapid (550 l.-wyjazdy pod namiot) musiałbym wydać ok. 130 tys. PLN, a na to pozwolić sobie nie mogłem. Zależało mi na samochodzie nowym z korzystną ofertą kredytową. Dodatkowo Dacia odkupiła Skodę za nienajgorszą cenę. Chyba nic w tym samochodzie mnie nie zaskoczyło. Materiały ok. W większości plastikowo, ale nie spodziewałem się alkantary, itp. (choć w Skodzie to wyglądało lepiej). Plastiki dobrze spasowane, choć podatne trochę na zarysowania, ale przy 2 dzieci to bardzo nie boli. Widać parę małych niedoróbek, ale nic to nie zmienia - lubię ten samochód, jakby to dziwnie nie zabrzmiało, obcowanie z nim sprawia mi całkiem dużą przyjemność :))
4,6
~youreks
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Samochód spełnia swoje wszystkie założenia. Jest wygodny, bardzo pojemny i bardzo ekonomiczny. To moje pierwsze auto z salonu i wszystko poszło całkiem sprawnie i miło. Przez pierwsze 1000km jeździłem zgodnie z zaleceniem tylko na benzynie i bardzo spokojnie, natomiast później już głównie LPG. Auto ma bardzo wyraźny okres docierania! Dopiero po około 2500 km silnik zaczął lepiej działać. Oznacza to, że na początku przyspieszanie bez około 2200obr/min nie można było myśleć. Silnik wpadał w nieprzyjemne wibracje i niewiele się działo. Teraz jest już całkiem dobrze. Nie wiem czy to standard, ale różnica mnie niezwykle zdziwiła. W instrukcji było to również opisane, więc to nie wada. Auto idealnie nadaje się do jazdy w mieście i do około 120 km/h. Ponad tą prędkością jest nadal bardzo stabilne, ale robi się głośni. Ponadto fabryczne opony są bardzo głośne i najlepiej od razu je sprzedać, bo to auto potrzebuje cichych opon. Takie niestety jest wyciszenie nadkoli. W trasie spalanie gazu od 5l/100km przy około 80km/h. Do około 7,5l/100km przy 120km/h. Szybciej długo jeszcze nie jeździłem i mam nadzieję. że nie będę musiał. W mieście około 7,5l/100km, choć przy porannym dojeździe przez całe Trójmiasto, schodzę do około 5,5l/100km. Ogólnie ciężko jeździć taniej. Wykonanie wnętrza jest zupełnie dobre i nie odbiega niczym od kilkuletnich aut klasy kompaktowej, a wygląd nie kuje niczym tanim w oczy. Dużo osób pyta o ten samochód na ulicy z czym pierwszy raz się spotkałem.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Liczba raportów:
24
Średnie spalanie dla
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
pb
8,2
l/100 km
lpg
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
7,0
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Auto przy porannym dojeździe przez całe trójmiasto do pracy pali mi około 5,5l/100km LPG. Wracając w większym ruchu wychodzi 6,5l/100km. Trasa to około 30km. Uważa, że to genialny wynik i nie spodziewałem się takich niskiego spalania. Przy 120 km/h jest około 8l/100km i dają się we znaki kształty auta. Przy płynnej jeździe za miastem wyniki są poniżej 7l/100km. Wynik maksymalny to oczywiście korki w mieście zimą. Auto w ogóle wyraźnie więcej pali przy niskich temperaturach, ale to chyba normalne. Jak na cenę LPG to jest bardzo dobrze.
Pb
5,0
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Zgodnie z zaleceniami przejechałem pierwszy 1000 km tylko na benzynie, by zawory docierały się nie na gazie. Spalanie przy jeździe tylko w mieście wyniosło 6,4l co wydaje mi się bardzo dobrym wynikiem. Przy jeździe około 70 km/h spokojnie można zejść do 4l/100km. Jeżdzę oczywiście bardzo spokojnie. Wyłączam start i stop zawsze, a włączam tylko przewidując dłuższy postój. Tryb Eco bardzo przydatny do jazdy w korkach. W takich sytułacjach bardzo wygładza reakcję na pedał przyśpieszenia i pozwala jechać spokojnie nawet na jedynce. W innych okolicznościach jazda w tym trybie jest prawie niemożliwa. Limituje on maksymalny chwilowy pobór paliwa do około 12l/100km, a co za tym idzie odbiera całkowicie moc silnikowi.
LPG
7,7
Dacia Jogger
Minivan 1.0 Eco-G 100KM 74kW
Auto ma przebieg 2500 km. W długiej trasie, jadąc spokojnie, do 90 km/h można osiągnąć spalanie około 6,1-6,2 l LPG. Przy szybszej jeździe autostradą, ponad 120 km/h, spalanie 7,5-8,0 l LPG. Największe zużycie w dużych korkach w mieście, zimą około 9,5-10,5 l LPG. Ogółem średnie spalanie w cyklu mieszanym (część miasto, część autostrada, część trasa poza obszarem zabudowanym) wynosi około 7,0 l LPG.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
4,1 (15 ocen)
Wybierz inny silnik
1.0 Eco-G 100 KM
1.0 TCe 110 KM
1.0 TCe LPG 110 KM
Hybrid 140 140 KM
Wybierz inny silnik
Dacia Jogger w pigułce
Dacia Jogger
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Dacia Jogger
Dane techniczne
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Raporty zużycia paliwa
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Opinie
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Usterki
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Publikacje
Dacia Jogger
Newsy
Dacia Jogger
Galerie
Dacia Jogger
Nasze pomiary
Dacia Jogger
Filmy
Dacia Jogger
Ogłoszenia
Dacia Jogger
Ceny aut używanych
Dacia Jogger
Dziennik kosztów
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Opinie o instalacjach LPG
Dacia Jogger 1.0 Eco-G 100KM 74kW od 2022
Testy zderzeniowe
Dacia
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Dacia Jogger
Dane techniczne
42 raporty
zużycia paliwa
27 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 79 tys. zł
1 zgłoszona
usterka
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy