Szukaj

Informacje o Dacia Duster III

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2010 roku. Pierwszy samochód w tej klasie w historii rumuńskiej marki. Model w bardzo umowny sposób nawiązuje do prototypu Duster Concept zaprezentowanego w 2009 roku (wersja produkcyjna diametralnie różni się od studyjnej). Duster, zaprojektowany przez biuro Renault Design Central Europe, powstał na płycie podłogowej Dacii Logan (B0 platform). Kilka elementów zapożyczył też z Nissana Quashqaia. Auto nie ma nic wspólnego z modelem ARO 10, który w latach 80. i 90. na niektórych rynkach był oferowany pod nazwą Dacia Duster.
czytaj więcej
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz

Dacia Duster III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Dacia Duster III

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~Karol
Dacia Duster III
SUV 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Daster 3 LPG, wersja extrem, z pakietem tech, zima. Auto jest zgrabne, radzi sobie na leśnych drogach jak i w trasie na lokalnych drogach. Za słaba na autostrady jazda z prędkością 140 to spalanie wzrasta do 12-13 l LPG i głośno wyje w środku. Na minus zaliczam brak ogrzewania szyby przedniej mimo, że mam wykupiony pakiet zimowy. Przy deszczu, dużej wilgotności częste komunikaty o braku widoczności z kamery przedniej a w konsekwencji brak rozpoznawania znaków (przetarcie szmatką nic nie zmienia- wyłączenie i włączenie pojazdu już tak). Nawigacja jest ok, system łączenia się telefonu z tabletem pokładowym też działa dobrze. Jakość plastiku na drzwiach i kokpitu bardzo słaba -mam na myśli, że otwieram drzwi od środka i plastik ugina mi się pod ręką. Ogólnie dobre auto, ale jak bym wiedział, że wyjdzie Bigster z silnikiem 4 cylindrowym w LPG i napędem 4x4 i podgrzewaną szybą czołową- to bym się wstrzymał z zakupem.
5,0
~Irek
Dacia Duster III
SUV 1.2 TCe 130KM 96kW
Witajcie drodzy czytelnicy. Chce sie podzielić moja opinia na temat Daci Daster 3 generacji. Jest to moje tzn nasze wraz z żona pierwszy samochód z salonu wiadomo jak to przed zakupem tysiac mysli na minute. Zajęło mi szukanie nowego auta jakieś 8 miesięcy zanim sie zdecydowałem na konkretny model. Niedaleko mojej miejscowosci odwiedzilem wszystkie mozliwe salony z zamiarem kupna auta i musialem zaciesnic moje moszukiwania do 3 modeli i z nim wybrac konkretny model, itak sie stało Decyzja padła na jeden z modeli Kia w gracinach okolo 120tyś. kazupu auta. Wszystko ładnie pieknie juz była jazda testowa wszystko super i sie zdecydowalismy wraz z żona. Jakos za 2 dni przegladam faceboka i wyskoczyla mi reklama nowej generacji Daci Daster.Pomyslalem sobie o cholera kapitalna sylwetka przod taki agresywny bardzo mi sie podobało i zaczolem szukac w internecie roznych informacji na ten temat. Po kilku tygodniach czekalismy az rusza zamowienia i Trzeba powiedziec ze to była bardzo dobra decyzja:)
3,5
~Paweł
Dacia Duster III
SUV 1.2 TCe 130KM 96kW
Przez trzy lata byłem szczęśliwym posiadaczem Daci Duster II 1.3 TCE (4 cylindry 130 km). Kierując się zaufaniem do marki, przesiadłem się do nowszego modelu i szczerze się rozczarowałem. Multimedia to jakiś dramat, często się zawieszają i efekt jest taki, że wolę w ogóle nie parować ich z telefonem. Poza tym jakość podwozia budzi moje obawy. Mam działkę na obrzeżach miasta i duża część przebiegu auta jest robiona po polnych drogach. DD II pokonywała wyboje bez problemów i dziwnych dźwięków, w DD III nie jest to takie oczywiste. Pod podwoziem jest (o zgrozo) jakiś kawałek materiału, który wygląda jakby miał zaraz odpaść. O materiale na fotelach nie wspomnę. Jeśli zamierzasz topić to auto w błocie, to ok, brud po nich prawie spływa, ale w normalnym użytkowaniu fotele są nie do zniesienie. Na plus, że auto jest ładne, ale to chyba nie o to chodzi.
Dacia Duster III