Szukaj

Informacje o Cupra Terramar SUV

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Cupra Terramar SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4519 mm
Szerokość 1869 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2087 mm
Wysokość 1586 mm
Rozstaw osi 2681 mm
Rozstaw kół - przód 1590 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 936 mm
Zwis tylny 902 mm
Prześwit 174 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,2
~m.d.39
Cupra Terramar
SUV 2.0 TSI 265KM 195kW
Przejechany ponad tysiąc kilometrów, więc czas na wnioski. Cupra Terramar z silnikiem 2.0 265 km jest jak taka żona latynoska - potrafi pokazać pazur, świetnie wygląda, świetnie tańczy, świetna w łóżku, też jest praktyczna i ugotuje smaczny obiad, ale też czasami strzeli focha dotyczącego jakiejś pierdoły na zasadzie "bo nie". Główne cechy Terramara są na plus - silnik, prowadzenie, sprawdzone rozwiązania techniczne, naprawdę dobre multimedia, a zastrzeżenia dotyczą drobnostek jak np. system rozpoznający znaki drogowe który się myli, czasami niedziałający czujnik martwego pola albo w drugą stronę - ostrzegający że coś się w nim znajduje nawet na prostej drodze, Matrix Ledy które potrafią oślepiać innych użytkowników zwłaszcza w zakrętach i na wzniesieniach, więc co z tego, że Cupra chwali się ile megapikseli ma w reflektorze jak coś nie gra z kamerą albo algorytmami rozpoznającymi inne pojazdy czy jakieś drobnostki w multimediach. Największe zaskoczenie to bardzo dobry poziom wyciszenia przez co Terramarowi bliżej do SUVów, niż do surowego charakteru poprzednich Cupr. W swojej cenie (ok. 250 tys. zł) może i da się kupić nieco większe np. Volvo XC60 czy Alfa Romeo Stelvio które mają skórę w środku a nie plastiki jak Cupra, ale Cupra nadrabia to wyposażeniem (kamery 360 stopni, matrix LED, nowoczesne multimedia, zawieszenie DCC itd.).
Cupra Terramar SUV