Szukaj

Informacje o Cupra Leon II Sportstourer PHEV

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Cupra Leon II Sportstourer PHEV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Długość 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1437 mm
Rozstaw osi 2683 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 903 mm
Zwis tylny 1071 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1450 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Karoseria - Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Cupra Leon II Sportstourer PHEV
4,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

2,5
Cupra Leon II
Sportstourer PHEV 1.4 e-Hybrid 245KM 180kW
Bardzo Fajny samochód. Co prawda ma za duże przełożenie mocy na przednią oś bo 245 koni sprawia że auto się ślizga na suchej powierzchni ale względy ekonomiczne czyli ilość zużytego paliwa i energii w stosunku do przejechanego dystansu sprawia że auto jest super. Przykłady spalań których nie mogę umieścić w tabelkach: Jazda na samym prądzie temperatura 23 na zewnątrz zużycie 15-16 kW przyjeździe ekonomicznej do 70 km/h Jazda w stylu hybrid do 70 km na godzinę spalanie 1,2 l na 100 + prąd około 10 kW czyli 10 *0.8= 8 zł/ 100 km czyli jakieś 1.3 l benzyny Podsumowując to przy oszczędnej jeździe z pani 2,5 litra przeliczajac prąd z paliwem. Jeśli jadę w dalsze trasy na przykład 200 km to spalanie jest na poziomie około 2 3 l do momentu kiedy jeszcze jest zasięg prądowy Jeśli w baterii nie ma już prądu auto działa tak jak Toyota hybrid i spalanie jest na poziomie 4,6 litra benzyny samego paliwa. Prąd jest produkowany z kół i hamulców. Super sprawą w tym aucie jest opcja jazdy z żegluga. Czyli możesz rozpędzić swoje auto do prędkości przykładowo 80 km/h i przyjechać bez hamowania spory kawałek czasami 3 - 4 km. Auto wtedy nie pracuje nie pobiera energii ani paliwa to daje sporo oszczędności. Miesięcznie robię około 3000 km i tankuję i jeden raz auto za 170 zł do pełna. Jedyny problem w tym aucie to komunikacja Bluetooth. Myślę że wszyscy producenci aut mają z tym problem mój sąsiad ma Toyotę z 2023 roku i też ten sam problem. Wiąże się to z tym że telefon potrafi rozłączyć się w trakcie rozmowy i zablokować cały układ audio. Trzeba wtedy zatrzymać auto i uruchomić ponownie silnik by zresetować układ. (Silnik)
6,5
Cupra Leon II
Sportstourer PHEV 1.4 e-Hybrid 245KM 180kW
Auto posiadam od 3 tygodni przejechane 2600 km ładowane praktycznie codziennie w domu. Średnie spalanie z tego okresu to 5,5L i 9,2kWh. Trasa Szczecin - Międzyzdroje jazda dynamiczna tryb „Sport” 100 - 160km/h 6,7L i 4,2kWh na początku trasy auto pokazywało 40km zasięgu na prądzie. (Silnik)
3,8
Cupra Leon II
Sportstourer PHEV 1.4 e-Hybrid 245KM 180kW
Cupra Leon II Sportstourer PHEV