Szukaj

Informacje o Cupra Leon II Sportstourer

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Niższa klasa średnia

Cupra Leon II Sportstourer – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,5 m
Długość 4657 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1437 mm
Rozstaw osi 2683 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 903 mm
Zwis tylny 1071 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1045 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1450 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Damian
Cupra Leon II
Sportstourer 2.0 TSI 310KM 228kW
Stosunek ceny do osiągów w tym aucie jest po prostu rewelacyjny. W momencie zakupu oferowało najtańsze konie mechaniczne na rynku. Po przejechaniu niemal 50 tys. kilometrów w ciągu 3 lat wciąż dostarcza mi ogromną radość i niesamowitą frajdę z jazdy. Przed zakupem testowałem przez weekend Audi S3, aby porównać oba modele – ostatecznie wybrałem Cuprę i ani przez chwilę tego nie żałowałem (po prostu poczułem, że Audi nie oferuje absolutnie nic, w zamian za sporo wyższą cenę). Jeśli chodzi o zawieszenie, w trybie komfort w mojej opinii nie jest zbyt twarde, wbrew opiniom niektórych użytkowników. Natomiast w trybie Cupra zawieszenie staje się wyraźnie sztywniejsze, co sprawdza się szczególnie na trasach, gdzie auto prowadzi się wtedy jeszcze pewniej. Generalnie wydech jest stosunkowo cichy jak na ten segment aut, jednak z biegiem czasu „wypalił się” i stał się nieco głośniejszy. Szczególnie na drogach ekspresowych da się zauważyć większy hałas w kabinie, zwłaszcza na tylnej kanapie. Dla mnie osobiście jest to minus, ponieważ przy dłuższych trasach może być to męczące dla pasażerów z tyłu. Mimo wszystko, przy prędkości około 130 km/h auto wciąż oferuje przyzwoity komfort, a stosunek spalania do hałasu pozostaje na zadowalającym poziomie. Z drobnych minusów: zdarza się, że dwa razy do roku pojawiają się błędy systemowe, które po około 15 minutach same znikają. Do tego z wyrównawczego zbiorniczka płynu chłodniczego minimalnie ubywa płynu – to znana przypadłość w autach grupy VAG, ale serwis nie traktuje tego jako problem, dopóki ubytek nie jest znaczący. A ich próby szczelności niczego nie wykazały. Napęd to atut tego auta – czuć, jak tylna oś się aktywuje i pomaga wyciągnąć pojazd z zakrętu. Koła nie buksują przy intensywnym starcie z zera. Auto prowadzi się bardzo pewnie i trudno wyprowadzić je z równowagi. Na plus możliwość pełnego wyłączenia kontroli trakcji, co pozwala na trochę zabawy, np. kręcenie bączków na śniegu. Podsumowując, jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i bez wahania zdecydowałbym się na jego zakup jeszcze raz.
3,9
~Paweł
Cupra Leon II
Sportstourer 1.5 TSI 150KM 110kW
Uczciwie nie polecam - samochód ładnie się prezentuje, dobrze prowadzi i to by było na tyle... Silnik słaby, ergonomia zostawia wiele do życzenia, pojemność bagażnika (nieregularny kształt) znikoma(Golf rozwala system), Spalanie spore jak na taki silni (Ceed bije go na głowę większą mocą i mniejszym spalaniem o średnio 1 ltr), No i do tego fotel kierowcy - nieprzyjemny, niewygodny, na dłuższe trasy porażka.. NO I PARSZYWE PLASTIKOWE WYKONANIE - serce boli jak się dotyka tych chamskich plastików ( jak w Golfie)... Przestrzegam - są lepsze samochody w lepszym wykonaniu. Jak już się zastanawiacie - to kupujcie KIA Ceed w kombi - dobrze wykonany samochód, mocniejszy silnik, mniejsze spalanie, bagażnik większy i komfort codziennego użytkowania zdecydowanie lepszy.
4,6
~Pędziwiatr
Cupra Leon II
Sportstourer 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Całokształt na 4.5 może i nawet 5 gwiazdek. Piszę tak dlatego, że byłbym zwolennikiem 310km mocy ;) lecz całkiem serio, 150km w tej "budzie" radzi sobie lepiej niż dobrze - czuć, że w praktyce jest tam zdecydowanie więcej niż 150KM. (podobno wypluwają +170KM, jednostki 2.0 190KM ok 220KM na hamowni) dobre osiągi są spowodowane na pewno niską wagą pojazdu ok 1350kg. Bardzo dobre prowadzenie, spalanie od 5 do 9 litrów/km. Wygląd auta - to duży plus. Na prawdę wiele osób nie wie co to za marka. Mega wyposażenie tak na prawdę już w podstawie.
Cupra Leon II Sportstourer