Szukaj

Informacje o Cupra Leon II Hatchback

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Niższa klasa średnia

Cupra Leon II Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,5 m
Długość 4398 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1992 mm
Wysokość 1442 mm
Rozstaw osi 2683 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Zwis przedni 903 mm
Zwis tylny 812 mm
Prześwit 133 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1045 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 969 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1191 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Leon
Cupra Leon II
Hatchback 2.0 TSI 190KM 140kW
Samochód dobry, solidny, jeździ dynamicznie, bez problemów przyspiesza. Minusy: -niestety wydech, który w samochodzie za 170tys. zł powinien.... No właśnie, powinien być, bo tu mamy tylko pojedynczą rurkę klasycznie skierowaną ku ziemi schowaną za atrapą wydechu.... Nie wspominając o tym, że ta pojedyncza rurka po prostu nie brzmi, wygląda to tragicznie, brzmi tak sobie, tutaj ogromna wtopa. -usterka znana w serwisach ASO Cupry - nie działający poprawnie panel sterowania nad kierowcą (mam na myśli to dotykowe ustrojstwo od wewnętrznych lampek, telefonu na infolinię oraz telefonu do serwisu - po prostu momentami nie działa, momentami samo z siebie dzwoni na infolinię/serwis, generalnie pierwsza wizyta w serwisie po odbiorze samochodu to na 80-90% będzie wymiana tego nieszczęsnego panelu) Na plus: -dynamika jazdy. Nie spodziewałem się po 4-cylindrowym 2.0 w podstawowej (bo tak to trzeba nazwać) wersji, że będzie jechał tak płynnie, dynamicznie i do tego po prostu "kulturalnie". Przyspiesza gdy trzeba, nie szarpie, po prostu bardzo dobry silnik. -komfort jazdy, który co prawda oceniam na 3/5, aczkolwiek jak na samochód usportowiony, tudzież aspirujący do miana samochodu sportowego, komfort jazdy i wygoda siedzeń są po prostu adekwatne. Po kilkugodzinnej jeździe niezależnie od samochodu plecy będą boleć, i trzeba będzie "rozprostować kości", aczkolwiek po kilku takich trasach 400km mogę spokojnie powiedzieć, że jest to samochód nadający się do podróży. Ogólnie nie powiedziałbym, że jest to samochód warty swojej ceny (katalogowo przy solidnym, aczkolwiek nie topowym wyposażeniu - brak chociażby elektrycznego sterowania fotelem kierowcy, foteli kubełkowych, czy też najbogatszego pakietu asystentów kierowcy - w momencie kupna przeze mnie kosztował 174tys. zł), i opinii tej nie zmieni fakt, że silnik sprawuje się bardzo dobrze, skrzynia DSG pomimo bycia skrzynią automatyczną nie zamula za mocno (przy nagłym przyspieszeniu nadal pojawia się opóźnienie przy redukcji i dodaniu mocy, aczkolwiek jest to opóźnienie akceptowalne i do "ogarnięcia").
4,8
~Mateusz
Cupra Leon II
Hatchback 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Auto mam pół roku. Bardzo fajny samochód, pięknie się prezentuje, szczególnie w czerwieni. Jest to idealne połączenie miedzy całkiem fajną dynamiką a oszczędnością, szczególnie w wersji MHEV. Systemy wspomagania jazdy wg mnie działają bardzo dobrze. Jednak jak dla mnie pod względem ergonomii są pewne niedociągnięcia. Po pierwsze, ilość schowków jest śmieszna, a jeszcze mając opcje z bezprzewodową ładowarką przez dziwne przetłoczenia, nic poza telefonem w tym schowku już się nie mieści, mimo że byłoby na to miejsce. Brak jakiegokolwiek skrótu do zmiany trybów jazdy, zawsze trzeba przycisnąć przynajmniej 3 razy coś na ekranie, żeby dostać się do trybu indywidualnego. Po wyłączeniu auta, tryb wraca zawsze do trybu 'comfort'. Wyciszenie jest raczej średnie, miałem starsze auto, w którym było dużo ciszej. Co do usterek, to na razie nie działo się nic poza tym, że co jakiś czas podczas jazdy resetuje się komputer pokładowy.
4,8
~El_trenero
Cupra Leon II
Hatchback 1.5 eTSI MHEV 150KM 110kW
Cupra Leon II Hatchback