Szukaj

Informacje o Citroen C4 III SUV

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), produkowany od 2004 roku. Następca modelu Xsara. Projektantem auta był Donato Coco, główny designer marki. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design of the Year. Pod względem konstrukcyjnym, pierwsza generacja auta była spokrewniona z Peugeotem 308. Dostępna również w wersjach MPV (C4 Picasso i C4 Grand Picasso), sedan (w Chinach sprzedawanej jako C-Triomphe) i coupe. W 2008 roku C4 przeszedł face-lifting, a w 2010 roku na rynku debiutowała jego druga generacja, oferowana jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka.
czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wyglÄ…da wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? MuszÄ™ siÄ™ z tym przespać. Z tÄ… koszulÄ… oczywiÅ›cie. ~Luzacjusz

Citroen C4 III SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Długość 4354 mm
Szerokość 1800 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2032 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1834 mm
Wysokość 1522 mm
Rozstaw osi 2667 mm
Rozstaw kół - przód 1650 mm
Prześwit 156 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Marian bez Heli
Citroen C4 III
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik naprawdę elastyczny, moim zdaniem idealnie dobrany do Auta. Samochód lekko się prowadzi świetnie rusza z miejsca, nawet przy małych obrotach silnik daje sobie radę. Zawieszenie po prostu niesamowite. Wiem że to auto nie segmentu premium ale cena też nie. Ogólnie ciężko jest znaleźć samochód odpowiadający C4, nie będę się kłócił z nikim komu to nie odpowiada, to jest szczera indywidualna opinia. Mam w firmie także KIA X_CEED i mimo że C4 ma mniej koni to aż tak nie odstaje osiągami, a zdecydowanie mniej pali, ma także więcej miejsca w kabinie, i mimo danych z katalogu o prześwicie ma większy prześwit (tu chyba ogranicza belka tylna) widzę też że po zjechaniu z głównej drogi lepiej sobie radzi po śniegu i piachu. Odnośnie mokrego paska sądzę że wszyscy mechanicy wrzucili do jednego garnka silniki Forda i PSA. PSA stosuje to już od 2014 roku.
4,6
~Bartłomiej
Citroen C4 III
SUV 1.5 BlueHDi 131KM 96kW
Dotąd miałem dwa nowe VW Tiguany, trzy Nissany Qasquaie i X-trail, wszystkie nowe wbrew pozorom te wszystkie auta maja podobny rozstaw osi , prześwit i wielkość w środku. Dużo jeżdzę ( ok 40 tyś rocznie) ale do pracy i rozrywkowo-podróżniczo. Stąd diesel . Nowe C4 to pozytywne zaskoczenie - to auto jest po prostu o 200-300 kg lżejsze od wymienionych co od razu zwrocilo moja uwage. Dobra aerodynamika i mniejsza masa przekladaja sie na absolutnie rewelacyjna faktyczną ekonomię. - auto pali 5 l w mieście i 4.0 litry w trasie ( dodam, ze calu czas mam zamontowany fabryczny bagażnik dachowy) . Aoto ma bardzo bogate wyposazenie z systemem jazdy autonomicznej i jest bardzo komfortowe. Silnik i 8-biegowy automat chodza jak szwajcarski zegarek. Jak dotąd nie bylo najmniejszej usterki. To jest dobrze zaprojektowane i wykonane auto- docenia je zwłaszcza ludzie bardziej niezależni i zorientowani w technice
4,6
~gepciochester
Citroen C4 III
SUV 1.5 BlueHDi 110KM 81kW
tego oczekiwałem od kompaktu , brawo. Nie spodziewałem się tylko kłopotów ze zmianą pasa ruchu , dokładniej przekraczanie linii , potrafi szarpnąć kierownicą ( wąska opona przekracza warstwę farby ) , niebezpieczna sytuacja . Przy 18 calach felgi tylko homologowane są opony 195/60 R18 . Są jeszcze 16 cali ale są homologowane tylko do wersji podstawowej. Oczywiście opony w homologowanym rozmiarze produkują tylko Michelin oraz Goodyear , cena za sztukę 850 do 1150 , brawo. W serwisie zapytałem czy mogę 16 cali na zimę , odpowiedż : homologowane są do pańskiego tylko 18 cali , w razie czego ryzyko jest po pańskiej stronie .
Citroen C4 III SUV