Szukaj

Informacje o Citroen C4 III E-C4 EV 136 136KM 100kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), produkowany od 2004 roku. Następca modelu Xsara. Projektantem auta był Donato Coco, główny designer marki. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design of the Year. Pod względem konstrukcyjnym, pierwsza generacja auta była spokrewniona z Peugeotem 308. Dostępna również w wersjach MPV (C4 Picasso i C4 Grand Picasso), sedan (w Chinach sprzedawanej jako C-Triomphe) i coupe. W 2008 roku C4 przeszedł face-lifting, a w 2010 roku na rynku debiutowała jego druga generacja, oferowana jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka.
czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wyglÄ…da wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? MuszÄ™ siÄ™ z tym przespać. Z tÄ… koszulÄ… oczywiÅ›cie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 roku
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 136 KM (100 kW)
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Citroen C4 III E-C4 EV 136 136KM 100kW od 2020
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

297
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
Silnik 136 KM jest całkiem dynamiczny - ok. 9 sek 0-100 km. "Spalanie"/zużycie jest mocno zależne od prędkości. Ja mam koła 18", pewnie przy mniejszych kołach byłoby lepiej. Na trasach 70-100 kmh spala podobnie jak w mieście - średnio 11.5-15.5 KWh/100 km zależnie od temperatury. Czyli w sumie zgodnie z WLTP. Wystarczy jednak wjechać na trasę i jechać powyżej 110 KM/h to zaczyna się wir elektronów w baterii. Przy 120 - 19-20 (opony letnie) do 25 Kwh (zimowe). Jeśli chcesz jeździć elektrykiem szybko i w dłuższe trasy to nie polecam - przy 140 Kmh spalanie bliskie 30 KWH na zimówkach, czyli max. godzina jazdy i bateria pusta. Stellantis wydaje się mijać z prawdą jeśli chodzi o pojemność baterii. Pojemność użyteczna jest bliska 40 KWh, a nie 50. 50 Kwh to poj. brutto, a realnie uwzględniając temperaturę w ok. +10-15 st i degradację i ogromny bufor to do dyspozycji mamy jedynie ok. 40 Kwh. Polecam wykupić przedłużoną gwarancję (kosztuje niewiele), a można ją wykupić nawet na 8 lat i 200kkm.
297
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
1
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
Citroen C4 III E-C4