Szukaj

Informacje o Citroen C4 III

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model niższej klasy średniej (segment C), produkowany od 2004 roku. Następca modelu Xsara. Projektantem auta był Donato Coco, główny designer marki. W 2006 roku C4 zdobył nagrodę World Car Design of the Year. Pod względem konstrukcyjnym, pierwsza generacja auta była spokrewniona z Peugeotem 308. Dostępna również w wersjach MPV (C4 Picasso i C4 Grand Picasso), sedan (w Chinach sprzedawanej jako C-Triomphe) i coupe. W 2008 roku C4 przeszedł face-lifting, a w 2010 roku na rynku debiutowała jego druga generacja, oferowana jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka.
czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wyglÄ…da wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? MuszÄ™ siÄ™ z tym przespać. Z tÄ… koszulÄ… oczywiÅ›cie. ~Luzacjusz

Citroen C4 III – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Citroen C4 III

Liczba ocen: 21
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Marian bez Heli
Citroen C4 III
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik naprawdę elastyczny, moim zdaniem idealnie dobrany do Auta. Samochód lekko się prowadzi świetnie rusza z miejsca, nawet przy małych obrotach silnik daje sobie radę. Zawieszenie po prostu niesamowite. Wiem że to auto nie segmentu premium ale cena też nie. Ogólnie ciężko jest znaleźć samochód odpowiadający C4, nie będę się kłócił z nikim komu to nie odpowiada, to jest szczera indywidualna opinia. Mam w firmie także KIA X_CEED i mimo że C4 ma mniej koni to aż tak nie odstaje osiągami, a zdecydowanie mniej pali, ma także więcej miejsca w kabinie, i mimo danych z katalogu o prześwicie ma większy prześwit (tu chyba ogranicza belka tylna) widzę też że po zjechaniu z głównej drogi lepiej sobie radzi po śniegu i piachu. Odnośnie mokrego paska sądzę że wszyscy mechanicy wrzucili do jednego garnka silniki Forda i PSA. PSA stosuje to już od 2014 roku.
4,6
~Bartłomiej
Citroen C4 III
SUV 1.5 BlueHDi 131KM 96kW
Dotąd miałem dwa nowe VW Tiguany, trzy Nissany Qasquaie i X-trail, wszystkie nowe wbrew pozorom te wszystkie auta maja podobny rozstaw osi , prześwit i wielkość w środku. Dużo jeżdzę ( ok 40 tyś rocznie) ale do pracy i rozrywkowo-podróżniczo. Stąd diesel . Nowe C4 to pozytywne zaskoczenie - to auto jest po prostu o 200-300 kg lżejsze od wymienionych co od razu zwrocilo moja uwage. Dobra aerodynamika i mniejsza masa przekladaja sie na absolutnie rewelacyjna faktyczną ekonomię. - auto pali 5 l w mieście i 4.0 litry w trasie ( dodam, ze calu czas mam zamontowany fabryczny bagażnik dachowy) . Aoto ma bardzo bogate wyposazenie z systemem jazdy autonomicznej i jest bardzo komfortowe. Silnik i 8-biegowy automat chodza jak szwajcarski zegarek. Jak dotąd nie bylo najmniejszej usterki. To jest dobrze zaprojektowane i wykonane auto- docenia je zwłaszcza ludzie bardziej niezależni i zorientowani w technice
4,6
~gepciochester
Citroen C4 III
SUV 1.5 BlueHDi 110KM 81kW
tego oczekiwałem od kompaktu , brawo. Nie spodziewałem się tylko kłopotów ze zmianą pasa ruchu , dokładniej przekraczanie linii , potrafi szarpnąć kierownicą ( wąska opona przekracza warstwę farby ) , niebezpieczna sytuacja . Przy 18 calach felgi tylko homologowane są opony 195/60 R18 . Są jeszcze 16 cali ale są homologowane tylko do wersji podstawowej. Oczywiście opony w homologowanym rozmiarze produkują tylko Michelin oraz Goodyear , cena za sztukę 850 do 1150 , brawo. W serwisie zapytałem czy mogę 16 cali na zimę , odpowiedż : homologowane są do pańskiego tylko 18 cali , w razie czego ryzyko jest po pańskiej stronie .

Raporty spalania Citroen C4 III

Liczba raportów: 28
Åšrednie spalanie dla Citroen C4 III
6,1 – 6,5
l/100 km
4,6 – 4,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

297
Citroen C4 III
E-C4 EV 136 136KM 100kW
Silnik 136 KM jest całkiem dynamiczny - ok. 9 sek 0-100 km. "Spalanie"/zużycie jest mocno zależne od prędkości. Ja mam koła 18", pewnie przy mniejszych kołach byłoby lepiej. Na trasach 70-100 kmh spala podobnie jak w mieście - średnio 11.5-15.5 KWh/100 km zależnie od temperatury. Czyli w sumie zgodnie z WLTP. Wystarczy jednak wjechać na trasę i jechać powyżej 110 KM/h to zaczyna się wir elektronów w baterii. Przy 120 - 19-20 (opony letnie) do 25 Kwh (zimowe). Jeśli chcesz jeździć elektrykiem szybko i w dłuższe trasy to nie polecam - przy 140 Kmh spalanie bliskie 30 KWH na zimówkach, czyli max. godzina jazdy i bateria pusta. Stellantis wydaje się mijać z prawdą jeśli chodzi o pojemność baterii. Pojemność użyteczna jest bliska 40 KWh, a nie 50. 50 Kwh to poj. brutto, a realnie uwzględniając temperaturę w ok. +10-15 st i degradację i ogromny bufor to do dyspozycji mamy jedynie ok. 40 Kwh. Polecam wykupić przedłużoną gwarancję (kosztuje niewiele), a można ją wykupić nawet na 8 lat i 200kkm.
5,4
Citroen C4 III
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Jak ktoś ma lekką nogę to po mieście 5.5 litra nie jest problemem.Trasa powyżej 160km,/h---spali 8.5 litra
6,1
Citroen C4 III
SUV 1.2 PureTech 102KM 75kW
Åšrednio wychodzi 6,2 litra, Komputer pokazuje realne spalanie (sprawdzone po tankowaniu i przejechanych kilometrach i ponownym tankowaniu)
Citroen C4 III